Beltegoed niet bijgeschreven

  • 5 October 2022
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Hoi, ik heb vanochtend €10 via online opwaarderen opgewaardeerd, alleen ik heb die €10 nog steeds niet binnen. Ik heb het via een tikkie link doorgestuurd


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Nina,

Kun je me iets meer vertellen over het opwaarderen? Heb je dit via deze pagina gedaan? Wat bedoel je precies met een tikkie link? Je kunt om op te waarderen geen Tikkie gebruiken, maar bijvoorbeeld wel iDeal.

Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

Nee ik had het gekocht via de t mobile site online opwaarderen en toen heb ik de tikkie betaal link doorgestuurd naar mijn vader en die heeft het betaald.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Nina200804, was de opwaardering wel gelukt? Wat kreeg je bijvoorbeeld te zien toen de betaling was voldaan? Is het tegoed toevallig bij jou of je vader bijgeschreven? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Er is niks binnen gekomen, er staat nog steeds dat ik 3 cent er op heb staan, en ik heb voor €10 opgewaardeerd 

Ik heb €10 online opgewaardeerd en er is niks binnen gekomen. Ik heb het via https://opwaarderen.t-mobile.nl/nl/shop/topup/tmobilenl deze site gedaan. 
vervolgens heb ik de betaal link via tikkie ( zie foto ) 

doorgestuurd naar mijn vader en hij heeft het betaald, en het geld is ook van zijn rekening af ( zie foto’s ) maar er is bij mij niks binnen gekomen 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Nina200804 is het tegoed toevallig bijgeschreven op zijn account? Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer en je geboortedatum ter verificatie? Dan kijk ik gelijk even met je mee!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer