Beantwoord

Geen bevestiging van bestelling

  • 4 January 2021
  • 9 reacties
  • 473 Bekeken

Haai ik heb een bestelling gedaan maar ik heb alleen een bevestiging gekregen ik heb het toetsel nodig kan ik een bezorg afspraak maken?

icon

Beste antwoord door Dave 5 January 2021, 14:08

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hoi @Jessestam,

Soms kan het wat langer duren voordat je bericht krijgt om een afspraak te maken voor een bestelling, maar ik zie dat dit ondertussen is gebeurd. Alvast veel plezier met jouw nieuwe toestel! 

Ik heb 16-06-2021 een bestelling gedaan van de s21 ultra maar ik kan nog geen aflever afspraak inplannen. 

Zouden jullie kunnen kijken waarom dit is ?!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @beliinda 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Je ontvangt een bericht van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra je toestel leverbaar is. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Hi Hajar,

Oke naja dat stond er niet bij toen ik de telefoon bestelde…

Is deze ook in geen 1 winkel te verkrijgen in Rotterdam? 

Want ik zou de telefoon wel zo snel mogelijk willen hebben. Mijn vorige telefoon is kapot en kan ik niet meer gebruiken

Reputatie 7
Badge +9

Hi @beliinda 

Het kan goed zijn dat je toestel een deze dagen al beschikbaar is, maar mocht je liever een toestel in de T-Mobile winkel willen ophalen dan kun je daar ook langs en je huidige bestelling annuleren. Als het toestel daar wel leverbaar is dan kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen. Kom je zo verder? 

Ik heb 7nov een bestelling geplaatst (een Samsung a22) en tot nu toe nog geen mail ontvangen. Ik heb ook al 5x de klantenservice aan de telefoon gehad maar die komen elke keer met een ander verhaal en kunnen mij niet doorverbinden met iemand van de desbetreffende afdeling. De betaling is direct van mijn rekening afgeschreven en nu zeggen ze dat het vanaf aan maak van de ticket 2 weken kan duren. Ik zit al die tijd zonder telefoon. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KBS 

Hier kan je de status van je bestelling inzien :

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Kijk ook eens op de T-Mobile website op de bestelpagina van de Galaxy A22 of hij op voorraad is of niet.

@Waqqas  Dat is nou juist het probleem. Er is blijkbaar iets mis gegaan. Er staat niks bij mijn bestellingen dus ik kan ook de bestelling niet annuleren. 

Reputatie 7

Hi @KBS,

Ik wil graag voor je nakijken hoe het met jouw bestelling staat. Zou je mij via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan ga ik voor je kijken wat de huidige stand van zaken is.

Reageer