Beantwoord

Bestelling annuleren

  • 1 June 2021
  • 9 reacties
  • 275 Bekeken

Hallo

 

Ik heb op t-mobile een samsung galaxy a21s gekocht en aangegeven hem willen op te halen in de shop in ede. kan ik die nog annuleren?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 June 2021, 09:40

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bartus267 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je je bestelling nog kan annuleren. Wil je dat ik dat voor je doe? Ik hoor graag of je akkoord gaat, dan maak ik het in orde.

beste t-mobile

Gisteren plaatste ik een bestelling voor een verlenging bestelling nr.124264809.
Deze bestelling wil ik nu annuleren.

Graag ontvang ik hiervan een bevestiging

Met vriendelijke groet,
NHA Teunissen

tel nr t-mobile 06*****981

Reputatie 7
Badge +9

Hi @big mama 

Wat jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Is daar een speciale reden voor? Ik heb in ieder geval je gegevens gecontroleerd en je bestelling geannuleerd.

Hopelijk is hiermee alles naar wens. Als ik verder nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag. 

Hallo, vandaag heb ik een bestelling geplaatst voor een simonly met het bestelnummer: 209247196

 

Deze bestelling wil ik nu annuleren.

Graag ontvang ik hiervan een bevestiging. 

Met vriendelijke groet,

R.Singh

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Singh_27, van harte welkom op onze Community! Ik heb het gelijk voor je gecheckt en ik zie dat ik je bestelling niet meer kan annuleren, omdat de simkaart van je Sim Only abonnement vandaag bij je is afgeleverd. Bij Sim Only abonnementen worden de simkaarten vrijwel direct binnen een dag al geleverd. Geen zorgen, het abonnement kan ik alsnog voor je annuleren (als je dat zou willen). Denk er maar rustig over na! 

Als je het abonnement wil annuleren, laat het dan even weten. Dan kan het Sim Only abonnement voor je annuleren! 

Hallo @Singh_27, van harte welkom op onze Community! Ik heb het gelijk voor je gecheckt en ik zie dat ik je bestelling niet meer kan annuleren, omdat de simkaart van je Sim Only abonnement vandaag bij je is afgeleverd. Bij Sim Only abonnementen worden de simkaarten vrijwel direct binnen een dag al geleverd. Geen zorgen, het abonnement kan ik alsnog voor je annuleren (als je dat zou willen). Denk er maar rustig over na! 

Als je het abonnement wil annuleren, laat het dan even weten. Dan kan het Sim Only abonnement voor je annuleren! 

@Pharwin van Odido Dankjewel. Ja, graag annuleren. 

Reputatie 6
Badge +6

@Singh_27 deze heb ik zojuist voor je geannuleerd en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! Wel zie ik dat je nog een Sim Only abonnement bij ons hebt besteld, met dit ordernummer: 209246292 waarbij je Nummerbehoud hebt aangevraagd. Kan dat kloppen? Kan deze bestelling wel gewoon blijven staan? 

Ik verneem het graag!

@Singh_27 deze heb ik zojuist voor je geannuleerd en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! Wel zie ik dat je nog een Sim Only abonnement bij ons hebt besteld, met dit ordernummer: 209246292 waarbij je Nummerbehoud hebt aangevraagd. Kan dat kloppen? Kan deze bestelling wel gewoon blijven staan? 

Ik verneem het graag!

@Pharwin van Odido deze ook graag annuleren. Bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Singh_27, ik zie dat deze bestelling inmiddels tijdens het afleverproces is geannuleerd!

Reageer