Ik wilde vandaag mijn abonnement verlengen maar dat lukt om de een of andere reden niet. Had via de website alles netjes ingevuld en kreeg daarna melding dat ik na 10 minuten een bevestigingsmail zou krijgen. Omdat ik een hele tijd daarna nog niets ontvangen had heb ik naar de klantenservice gebeld die mijn aanvraag in jullie systeem zag staan en mij vertelde dat alles vandaag wel goed zou komen. Nog geen 10 minuten na mijn telefoontje kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling geannuleerd is en dat ik geen verlenging van mijn abbo met nieuwe telefoon krijg. Vervolgens krijg ik een uur na de afwijzing een e-mailtje dat jullie zo blij zijn met mij als klant en dat ik mijn abbo verlengen kon. Wat dus ook niet lukte dus blij gemaakt met een dooie mus. Ik ben zwaar teleurgesteld omdat een tevreden klant na 8 jaar ineens geen abbo met nieuwe telefoon meer krijgen kan....
Beste antwoord door Evy
Bekijk origineel