Beantwoord

Bestelling wijzigen

  • 4 June 2021
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

goedenavond,

 

Ik heb een telefoon besteld en heb gekozen om hem te laten bezorgen, alleen ben ik nu van gedachten veranderd en zou ik hem graag zelf op willen halen. Is het mogelijk dit nog te wijzigen?

 

mvg,

Asmae

icon

Beste antwoord door Seccie 5 June 2021, 08:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @asmae111,

Wat leuk dat je een nieuw toestel besteld hebt! 

Graag verwijs ik je naar het antwoord in dit Community topic en hieronder overgenomen:

 

@Waqqas schreef: 

 

Jammer genoeg is het helaas niet meer mogelijk om er nu nog voor te kiezen om hem toch op te halen. Wat je misschien wel zou kunnen doen is je bestelling annuleren en vervolgens opnieuw plaatsen. Je kunt jouw bestelling gewoon nog annuleren via AMP. Dat kan via de link die je eerder per e-mail hebt ontvangen van mijnafspraak@ampgroep.com of door in te loggen op www.mijnafspraak.nl, waar je met de inloggegevens uit de ontvangen e-mail je bestelling kunt wijzigen.

Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. We doen ons best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten.

Voor het in ontvangst nemen van je bestelling dien je wel zelf thuis te zijn of naar de winkel te gaan om zo je identiteit te controleren en de pinbetaling te voldoen.

Reageer