Beantwoord

Betalen per MB

  • 23 July 2021
  • 2 reacties
  • 2092 Bekeken

Vandaag bij onze dochter de bundel “betalen per MB” aangezet. Ze had toen nog €4.70 beltegoed. Gelijk na het activeren werd dit al €3.50 waarna het uiteindelijk in mum van tijd verder zakte naar beneden de €2.00. 

Nu weet ik dat apps op de achtergrond mee kunnen draaien en heb haar uiteindelijk ook gebeld om de mobiele gegevens uit te zetten.

Ik wil deze bundel graag weer van haar nummer af hebben (een jaar laten lopen heb ik niet echt veel zin in). Hebben jullie een oplossing hiervoor? Via de app en telefonisch lukt het niet en ik wil graag dat zij haar telefoon mee kan nemen als zij een stukje gaat fietsen, zonder dat dit een hele duit gaat kosten aan data.

 

Groetjes José

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 July 2021, 15:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Is een sim only geen optie voor uw dochter, voor een paar euro per maand heb je vaak al een leuk abonnement en men kan altijd gebruik maken van nummerbehoud.

O.a. Lebara heeft een leuk pakket en geen aansluitkosten https://mobile.lebara.com/nl/nl/sim-only?duration=24&planType=international&internetLimit=2&unlimited=false&international=false&speed=false&utm_source=awin&utm_medium=affiliate&utm_content=328771&utm_term=0&awc=12108_1627045977_f9658fccc8bc41276cc6e6d1d6258a15

U kunt zelf het pakket samenstellen,  mijn persoonlijke ervaring is dat het veel meer rust geeft dan prepaid

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @José Fidom 

Bij betalen per MB wordt er altijd eerst 1 euro voor data gebruik gereserveerd en als die 1 euro dan op is wordt er weer opnieuw 1 euro gereserveerd.

1 manier om betalen per MB uit te zetten is inderdaad 365 dagen en dan vervalt deze automatisch.

Je kunt ook een bundel activeren en dan zou betalen per MB ook uit moeten zijn.

Reageer