Beantwoord

Bijgesteld abonnement verlengen

  • 2 May 2022
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Ik heb mijn abonnement vorige maand bijgesteld en krijgt €11,00 p.m. korting op de toegenomen abonnementskosten waarbij de kosten nu €24,47 p.m. bedragen. Het datagebruik wordt verhoogd van 5GB naar 10GB p.m.

Mijn abonnement verloopt op 13 oktober a.s. Als ik later dit jaar mijn abonnement verlengt blijven de abonnementskosten €24,47 p.m. of gaat deze omhoog naar €35,69 p.m.?

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 2 May 2022, 18:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @SuperCell  Als je het abonnement verlengd ga je de prijzen betalen die dan gelden.

Als je het abonnement laat doorlopen blijf je betalen wat je nu betaald er komen soms een paar dubbeltjes bij aan inflatiecorrectie maar verder gebeurt er niets.

Weet je zo voldoende? 
 

@CrisTien

Bedankt voor je reaktie.

Heb je toevallig je eigen antwoord as “Beste antwoord” gekozen?  Ik heb dat niet gedaan maar ik zie dat het wel staat als beantwoord. Ik dacht dat alleen degene die een vraag heeft gesteld het beste antwoord mag kiezen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SuperCell 

Zoals @CrisTien al terecht aangeeft ga je na verlenging de op dat moment geldende kosten betalen zoals ze op de T-Mobile website staan.

Een beste antwoord kunnen superusers en moderators markeren (de TS ook natuurlijk), is er nog iets wat je wilt weten?

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTien

Bedankt voor je reaktie.

Heb je toevallig je eigen antwoord as “Beste antwoord” gekozen?  Ik heb dat niet gedaan maar ik zie dat het wel staat als beantwoord. Ik dacht dat alleen degene die een vraag heeft gesteld het beste antwoord mag kiezen.

 Hoogstwaarschijnlijk hebben de moderators of een  andere Superurser dat gedaan wij kunnen namelijk niet onze eigen antwoorden als beste markeren.