Beantwoord

blokkering op tmobile simkaart door tmobile

  • 19 September 2022
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Er is blokkade gezet op mijn simkaart van tmobile door T-mobile ik heb geen virus graag deblokkeer mijn simkaart a.u.b.. 

 

Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen. 

icon

Beste antwoord door AbdiraxmanYuusuf 19 September 2022, 10:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AbdiraxmanYuusuf 

Heb je helemaal geen netwerk of dat wel?

Ben je momenteel in Nederland of in het buitenland?

Heb je zelf de blokkades gecontroleerd in je My T-Mobile account onder blokkades en heb je geen openstaande facturen?

Hallo @AbdiraxmanYuusuf 

Heb je helemaal geen netwerk of dat wel?

Ben je momenteel in Nederland of in het buitenland?

Heb je zelf de blokkades gecontroleerd in je My T-Mobile account onder blokkades en heb je geen openstaande facturen?

Ik heb geen internet ik ben nu in Nederland mijn nummer was geblokkeerd door tmobile automatisch omdat ik bericht naar buitenlandse nummers heb verstuurd. 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Welkom op de T-Mobile Community! Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb meteen in het systeem voor je gekeken en zie dat er door mijn collega’s inderdaad een blokkade is geplaatst. Deze blokkade is geplaatst omdat jij malware op je telefoon hebt staan. Wil jij je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen? En ook nog eens een viruscanner op je telefoon zetten?

Als je dit hebt gedaan, wil je mij dan een seintje geven? Dan haal ik de blokkades bij je weg! 

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Welkom op de T-Mobile Community! Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb meteen in het systeem voor je gekeken en zie dat er door mijn collega’s inderdaad een blokkade is geplaatst. Deze blokkade is geplaatst omdat jij malware op je telefoon hebt staan. Wil jij je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen? En ook nog eens een viruscanner op je telefoon zetten?

Als je dit hebt gedaan, wil je mij dan een seintje geven? Dan haal ik de blokkades bij je weg! 

Dat heb ik gedaan. mijn telefoon is malware vrij 

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Welkom op de T-Mobile Community! Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb meteen in het systeem voor je gekeken en zie dat er door mijn collega’s inderdaad een blokkade is geplaatst. Deze blokkade is geplaatst omdat jij malware op je telefoon hebt staan. Wil jij je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen? En ook nog eens een viruscanner op je telefoon zetten?

Als je dit hebt gedaan, wil je mij dan een seintje geven? Dan haal ik de blokkades bij je weg! 

Ik heb de stappen gevolgd mijn toestel is virus vrij.

Reputatie 6
Badge +3

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Super! Fijn dat je dat hebt gedaan. Ik heb de blokkade er zojuist meteen van af gehaald. Wil jij je toestel eens herstarten? Dan zou alles weer moeten werken. Mocht er nog iets in de toekomst zijn, twijfel dan niet om een nieuw topic te openen. 

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Super! Fijn dat je dat hebt gedaan. Ik heb de blokkade er zojuist meteen van af gehaald. Wil jij je toestel eens herstarten? Dan zou alles weer moeten werken. Mocht er nog iets in de toekomst zijn, twijfel dan niet om een nieuw topic te openen. 

Zelfde is bij mij gebeurd kan je dit voor me oplossen.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @AbdiraxmanYuusuf

Super! Fijn dat je dat hebt gedaan. Ik heb de blokkade er zojuist meteen van af gehaald. Wil jij je toestel eens herstarten? Dan zou alles weer moeten werken. Mocht er nog iets in de toekomst zijn, twijfel dan niet om een nieuw topic te openen. 

Zelfde is bij mij gebeurd kan je dit voor me oplossen.

Hi @GebruikerDK, ik heb je zojuist van een reactie voorzien in dit Topic: 

 Zullen we het centraal en overzichtelijk houden in één Topic? Alvast bedankt! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer