Bundel gekocht en niet gekregen

  • 6 September 2022
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Ik heb afgelopen zaterdag een bundel Combi S gekocht voor €7,50. Deze is vervolgens van mijn rekening afgeschreven, maar nu heb ik tot op vandaag nog steeds mijn bundel niet ontvangen. Zou iemand deze bundel ook handmatig toe kunnen voegen? Alvast bedankt!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Willie98 

Ik zie dat je mij een privebericht hebt gestuurd, maar je kan alleen een bericht naar een Moderator sturen als wij er zelf om vragen. Dat staat ook in onze huisregels

Ik wil graag met je meekijken. Zou je een screenshot van de betaling in dit topic kunnen delen? Zorg ervoor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn. Ik help je dan graag verder!

Hi @Willie98 

Ik zie dat je mij een privebericht hebt gestuurd, maar je kan alleen een bericht naar een Moderator sturen als wij er zelf om vragen. Dat staat ook in onze huisregels

Ik wil graag met je meekijken. Zou je een screenshot van de betaling in dit topic kunnen delen? Zorg ervoor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn. Ik help je dan graag verder!

Bedankt voor de snelle reactie! Ah sorry daarvoor, duidelijk voor de volgende keer. Hierbij een screenshot

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Willie98 

Bedankt voor de screenshot. Ik heb je via een privébericht verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi @Willie98 

Bedankt voor de screenshot. Ik heb je via een privébericht verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Zeker! Hartstikke bedankt!

Hi @Willie98 

Bedankt voor de screenshot. Ik heb je via een privébericht verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik had nog 1 verzoekje via het privébericht gestuurd, bundel is er inmiddels bij 👍🏻

Reageer