Beantwoord

Bundel gekocht, niet gekregen


Ik heb afgelopen zaterdag de bundel Internet S gekocht voor €7,50. Deze is vervolgens van mijn rekening afgeschreven, maar nu heb ik tot op vandaag nog steeds mijn bundel niet ontvangen.

 

Ook heb ik twee keer de klantenservice gebeld, maar krijg ik de klantenservice maar niet te pakken. Ik heb twee keer +10 minuten lang in de wachtrij gestaan, om er vervolgens achter te komen dat mijn beltegoed hierdoor op is.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 15 June 2022, 10:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sahraelin 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik met je mee. Zou je ook een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg er wel voor dat er geen gegevens zichtbaar zijn. 

Ik zie je bericht graag tegemoet! 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sahraelin 

Ik heb gereageerd op je privebericht, 😊

ik heb hetzelfde probleem, net 15€ afgeschreven maar wederom geen bundel actief 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @auxelie 

Is het inmiddels opgelost? Zo niet, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik met je mee. Zou je ook een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg er wel voor dat er geen gegevens zichtbaar zijn. Ik help je dan graag verder.

Ook ik heb het zelfde probleem iets gekocht maar niet ontvangen wel het geld weg

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Salvenoss 

Zou je kunnen aangeven wat je precies hebt gekocht en wanneer? Heb je daar ook een betaalbewijs van? Zo ja, zou je daar een screenshot van kunnen delen in dit topic? Zorg er wel voor dat je gegevens niet zichtbaar zijn. Je kan mij daarna een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres. Dan kijk ik met je mee. 

@Hajar  gaat maar om de bundel 300mb voor 5 euro heb betaald met tmobile beltegoed is dat ergens te zien wat daar van af is.

?????????????....

Reputatie 5

Hoi @Salvenoss,

Ik zie best wel wat verschil in de tijd van de berichten. Hajar is vandaag vrij. Ik heb haar gevraagd om hier morgen naar te kijken. Ik verwacht dat ze dan een update voor je heeft. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Salvenoss 

In mijn bericht had ik je gevraagd om je gegevens in een privébericht zodat ik met je mee kan kijken. Zou je die alsnog kunnen opsturen? Dan kan help ik je graag verder!

Ik heb gisteren een Combi M bundel gekocht voor €10,00 en die heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik zou graag willen weten waar dit aan ligt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jeff Collett 

Ik ben direct voor je gaan kijken en kan in het systeem niet terugzien dat er gister een bundel is geactiveerd. Heb je wel een bevestiging ontvangen? Heb je hier ook een betaalbewijs van? Als je hier een screenshot delen zonder persoonsgegevens dan help ik je graag verder. 

Ik heb geen bevestigend bericht gekregen. Alleen het betaalbewijs hieronder. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jeff Collett 

Bedankt voor de screenshot. Ik heb de bundel handmatig toegevoegd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Jazeker, bedankt voor de snelle service.