Beantwoord

Bundel wijzigen


Beste community leden,

Ik overweeg een t-mobile bundel aan te schaffen (met telefoon) en ik heb gezien dat je elke maand je abonnement kan wijzigen, nou begrijp ik dat dat voor limited kan, maar is het ook mogelijk om het van unlimited naar bijvoorbeeld maar 10gb te veranderen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 July 2021, 14:41

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sam1000x 

Je kan elke maand 1 keer je bundel verhogen of verlagen dus dat kan 🙂

Top, en het maakt dus niet uit of het limited of unlimited is?

Reputatie 7
Badge +15

@Sam1000x 

Nee hoor dat maakt niet uit.

Kan ik elke bundel per maand opzeggen?

 

Reputatie 7
Badge +14

Kan ik elke bundel per maand opzeggen?

 

Je kunt wel een data of de bel/sms bundel elke maand aanpassen naar boven of beneden maar niet opzeggen. 

Hi,

 

Ook ik heb een vraag m.b.t het aanpassen van een bundel.

 

Op dit moment heeft mijn dochter een mobiel abonnement met daarin Unlimited + Videoland & Netflix en dit is weer gekoppeld aan T-Mobile Thuis.

Voor haar is dat eigenlijk overkill. Voor Unlimited data maakt ze te weinig gebruik van haar abonnement en Videoland & Netflix gebruiken wij als gezin.

Nu wil ik zelf ook een T-Mobile Unlimited mobiel abonnement afsluiten. Kan ik een Unlimited abonnement + Videoland & Netflix afsluiten en dan de bundel van mijn dochter wijzigen naar zeg 12GB zonder Videoland & Netflix voor de rest van contract looptijd?

 

Met vriendelijke groet,

 

Dennis

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @DvDinter ,

Ja hoor dat lijkt me geen enkel probleem. 
Bundels kunnen één keer per maand gewijzigd worden.

 

 

 

Als ik mijn bundel wijzig, gaat die dan direct in of bij de nieuwe factuurdatum? (over 16 dagen).

Reputatie 7
Badge +14

Als ik mijn bundel wijzig, gaat die dan direct in of bij de nieuwe factuurdatum? (over 16 dagen).

Als je bundel omhoog gaat zal deze direct ingaan. Ook wordt dan deze maand direct het verhoogde bedrag in rekening gebracht. Let op, dat gebeurt ook als je het een paar dagen voor de nieuwe maand verhoogd.

Bij een verlaging gaat deze in de volgende factuur periode. Je kunt in de lopende maand je oude (grotere) bundel nog gebruiken.

Reputatie 7
Badge +15

@eric bij een verlaging gaat deze ook meteen in 😁

Reputatie 7
Badge +14

Worden de verlaagde kosten dan pro rato verrekend? En als je b.v. van Unlimited bellen naar 120 minuten gaat en in de lopende maand al 500 minuten uit je Unlimited bundel hebt gebeld?

Reputatie 7
Badge +15

@eric 

Ik heb laatst een abonnement met toestel afgesloten bij een retailer, unlimited voor lagere toestelkosten.

Ik heb meteen het abonnement verlaagd naar 1 GB en 120 minuten, op de volgende factuur zag je dan ook dat unlimited naar rato was berekend voor die ene dag en het nieuwe abonnement voor de overige dagen.

Indien je kort nadat je factuur is opgemaakt je bundel wijzigt dan zal het worden gecorrigeerd op de volgende factuur.

Reageer