Beantwoord

contract loopt bijna af maar verlengen wordt duurder

  • 22 June 2021
  • 3 reacties
  • 221 Bekeken

Mijn contract loopt bijna af en eigenlijk verwacht ik een interessant aanbod als trouwe klant.
Zo zou ik graag op een nieuwe iPhone SE overgaan maar via de reguliere weg betaal ik per maand 6 of 8 euro meer dan nu. Het zou coulant zijn als ik kon overstappen op een Apple iPhone SE 64GB of 128GB zonder extra kosten.
In dat geval verleng ik. Hoor graag.

groet,
Jasper

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 June 2021, 18:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jasper_vdb75 

Dit is vast niet het antwoord dat je wilt horen maar bij T-Mobile mobiel zijn nieuwe en vaste klanten gelijk dus je kunt dezelfde abonnementskosten verwachten.

Met de nieuwe abonnementen kan je altijd nog klantvoordeel activeren dmv meerdere T-Mobile abonnementen op je adres dat voor extra voordelen zorgt.

Hallo @jasper_vdb75

Met de nieuwe abonnementen kan je altijd nog klantvoordeel activeren dmv meerdere T-Mobile abonnementen op je adres dat voor extra voordelen zorgt.

Dank voor je reactie, klantvoordeel heb ik al geactiveerd. Ik geloof niet dat dit bij verlengen nog wat oplevert.

Reputatie 7
Badge +14

Klantvoordeel is al het voordeel voor vast/mobiele klanten. Soms zijn er nog gogogo deals op bepaalde toestellen, maar je hebt met al deze zaken al de beste deal in de markt. Je ziet ook vaste providers waar de prijs juist voor vaste klanten omhoog gaat met meet dan de inflatie correctie.

Bestaande en nieuwe klanten zijn even waardevol en welkom bij T-Mobile. 

Reageer