Beantwoord

Contractovername niet mogelijke vanwege verlenging?

  • 12 November 2021
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Sinds juni ben ik bezig om de overname te regelen, maar door verlenging van sommige abonnementen kan het niet. Althans, ik ben door meerdere mensen te woord gestaan en iedereen zegt iets anders. Ook heb ik terugbelverzoeken gedaan zodat diegene mij toen goed hielp, mij verder kon helpen, maar ben helaas niet teruggebeld. Gisteren heb ik weer gebeld, maar werd de verbinding verbroken. Ik hoop per ongeluk, maar ben niet teruggebeld. Ook mail wordt niet beantwoord. ik hoop dat deze manier wel werkt.

Dus drie abonnementen gaan naar een bedrijf dat met Vodafone werkt, één moet worden omgezet naar een ander zakelijk abonnement (wel T-Mobile) en twee moeten omgezet worden naar particulier (ook T-Mobile). 

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 November 2021, 16:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rachel HiB 

Misschien kan je het antwoord vinden op deze pagina onder veelgestelde vragen.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contractovername

Hoi Waqqas,

Dank je, maar hier ben ik al 100 keer naar doorverwezen.
Als ik dan bel zegt de één dat overname geen enkel probleem, een ander zegt dat een paar nummers niet kunnen worden overgenomen door de ingangsdatum van de verlenging. Weer een ander zegt dat ik eerst alles moet afkopen. Dus ik ben de kluts kwijt. Het punt is dat ik eigenlijk met één vast contactpersoon van T-Mobile in contact wil komen die mij hier even bij helpt. Omdat er dus blijkbaar iets meer aan de hand is met één van die abonnementen.

Reputatie 7
Badge +15

Kortom, alle 3 abonnementen wil je bij Vodafone hebben?

Daarvoor gaat dit online formulier volgens mij niet werken. De abonnementen die niet meer in hun contractperiode zitten kun je verlengen met Vodafone, of je kunt vanaf 4 maanden vóór de einddatum verlengen met Vodafone maar je nieuwe abonnement gaat dan pas in na de einddatum.

Als je een abonnement nog niet kan verlengen dan kan je hem ook nog niet meenemen helaas.

Nee, zo ver was ik al. Ik heb vanmorgen toch maar weer gebeld en ik moet het eerst afkopen voordat het kan worden overgenomen met andere provider.

Toch bedankt voor het meedenken.