Beantwoord

Contractovername onmogelijk

  • 20 April 2023
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Dag!

Ik wil mijn huidige mobiele abonnement overzetten van particulier naar zakelijk. Het formulier voor contractovername heb ik in de afgelopen periode al drie keer ingevuld. Ik krijg in mijn browser steeds het bericht “Je aanvraag is succsesvol verzonden. Je ontvangt een geautomatiseerde bevesting per email met daarin het aanvraagnummer en doorlooptijden.”

Ik ontvang die automatische bevestiging niet, ook niet in de spambox. Ik ontvang uberhaupt geen reactie van T-Mobile. Van T-Mobile medewerkers - via de chat - begrijp ik dat het formulier niet is aangekomen wanneer ik geen bevestiging ontvang. Ik begrijp van die medewerkers ook dat de enige manier om het contract over te nemen via dit online formulier is.

Maar dat werkt niet!

Is er geen enkele andere manier om het contract over te nemen?
Of wat gaat er mis?

Kortom, kan iemand me via deze weg helpen?

Groet!
Mirjam

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 21 April 2023, 15:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Mirjam, allereerst van harte welkom op de Community! Gaaf om te horen dat je je abonnement naar zakelijk wil omzetten. Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie dat het aanvraagformulier van 14 april wel goed bij ons is aangekomen. De status van jouw case (63015092) is twee uur door het systeem geleden opgepakt en staat momenteel op 'In progress’. Ik durf niet te zeggen hoelang de verwerkingstijd is, maar ik kijk volgende week graag of er een update te zien is. Dan hoor je uiteraard van me. 

Mocht je zelf eerder al terugkoppeling van ons hebben gehad, wil je mij dan ook op de hoogte houden? Ik hoor het graag van je en voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

Goedemiddag als ik bestelling plaats dan wordt elk keer afgewezen omdat er  blokkeert op zit kunnen jullie die deblokkeren alsjeblieft vriendelijk groet RatnA

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Hindoemeid, als ik het goed begrijp heb je een ander probleem dan waar dit topic over gaat. Start even een nieuw topic via deze link met een duidelijke beschrijving van je probleem. Dan help ik je z.s.m. verder!

Reageer