Beantwoord

Databundel die het eerst verloopt, wordt niet als eerste wangesproken

  • 28 August 2021
  • 10 reacties
  • 136 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Momenteel heb ik twee overlappende prepaid databundels. Het lijkt er op dat de databundel die het eerst verloopt niet als eerste wordt aangesproken. Zo verloopt er over vier dagen een grote hoeveelheid data terwijl de bundel die nog 12 dagen geld nauwelijks nog data bevat. Hoe kan dit? Dit lijkt mij niet de bedoeling. Technische fout? Of mis ik iets?

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 August 2021, 20:44

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @neok_z 

Dit is wat ik op de website kan vinden :

 

Hoi Waggas, bedankt voor je antwoord. Tmobile zegt dus dat je prima bundels kunt combineren. Maar dan zou de bundel die het eerst verloopt toch ook het eerst opgemaakt moeten worden? Ik dacht dat dat vroeger ook altijd netjes gebeurde, maar nu lijkt dat mis te gaan. 

Reputatie 7
Badge +15

Je geeft aan dat de bundel die over 4 dagen verloopt nog een grote hoeveelheid aan data heeft en de andere bundel niet. Dan zou volgens de website die bundel die over 4 dagen verloopt gebruikt moeten worden omdat die dus nog de meeste data heeft.

Ja dat zou ik verwachten, maar het gebeurd niet op die manier. Mijn langst houdbare data gaat ook op.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @neok_z 

Zou je een screenshot kunnen delen van het verbruik dat je ziet? Dan denken we graag met je mee. 

 

Gisteren stond Internet S nog op 50 mb

Reputatie 7
Badge +9

Hi @neok_z 

Ik heb je een privebericht gestuurd meer informatie. 

Reputatie 7
Badge +14

Dit is ook intressant voor andere forumleden. Kun je de oplossing/uitleg ook hier delen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @eric 

Als je 2 bundels zoals Combi S en Internet S combineert dan verloopt het dataverbruik niet goed. Wij raden aan om niet 2 bundels te combineren, behalve als het om een Unlimited voor een dag/weekend gaat in combinatie met een anderbundel. Als je een Combi S bundel actief hebt kun je beter die opmaken en daarna een ander bundel activeren zodat het dataverbruik goed loopt. Normaal gesproken gaat je data eerst van het promotioneel tegoed (bijvoorbeeld PrePaid Surprise tegoed), bundels en dan je commercieel tegoed. 

Ik hoop dat het nu duidelijk is. 

Reageer