Beantwoord

Databundel vergroten


Twee weken gelden heb ik mijn abonnement verlengd met een fraai toestel van Oppo. 5 GB databundel gekozen (15 euro ), omdat het verhogen naar 10 GB maar 2,50 euro meer zou gaan kosten. Nu kijk ik op de site en zie dat ik bij het uitbreiden van mijn bundel naar 12 GB 30 euro moet betalen. Klantenservice kon écht niets doen werd mij verteld. Als ik nu een nieuw abo afsluit krijg ik zelfs 12 GB voor 16,50. Ik vind dit ronduit schandalig. Ben al jaren klant, maar dit is echt te gek. Zijn er meer klanten die dit ondervinden? 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 27 April 2022, 08:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Een 12gb bundel bestaat niet voor nieuwe of verlengende abonnementen. Het lijkt erop dat je nog op je oude prijsplan zit. Je hebt 2 weken geleden verlengt, maar de startdatum is aansluitend aan je oude abonnement. Wanneer loopt dat abonnement af? Daarna start je verlenging en kun je binnen de nieuwe bundels van 1, 3, 10, 20 of Unlimited.

Mijn abonnement loopt van 19 april 2022 t/m 18 april 2024. In de T Mobile app kan ik voor 10 GB (+2GB) kiezen voor 30 euro. Ga ik gewoon maar de site en koop ik een Oppo Find X5, kan ik kiezen voor 10 + 2 GB voor 16,50 euro kiezen.

Reputatie 7
Badge +14

30 euro is wel een raar bedrag.  Wat kost Unlimited data en spraak dan in jouw app? Dat is altijd met 'klantvoordeel' als je ook vast internet hebt slechts 25 euro.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vamsomers 

10GB en onbeperkt bellen kost normaal €30,00 zonder enige korting, staat dit bedrag doorgestreept bij abonnement wijzigen met de juiste prijs eronder? In dat geval hoef je je geen zorgen te maken en kan je je bundel gewoon wijzigen.

Mijn unlimited kost normaal ook €52,00 maar met korting is dat €35,00 excl. klantvoordeel.

De add-on korting heeft geen vervaldatum.

30 euro is wel een raar bedrag.  Wat kost Unlimited data en spraak dan in jouw app? Dat is altijd met 'klantvoordeel' als je ook vast internet hebt slechts 25 euro.

Unlimited data en bellen kost in mijn app 50 euro (excl klant voordeel). Het gaat mij om het feit dat ook klantenservice aan de telefoon zegt dat dit de prijzen zijn. Als jarenlange klant verwacht je gewoon dat er meer mee te doen is. Als ik lees dat ik nu een nieuw abo van 12 GB kan afsluiten voor 16,50 verwacht ik dat ik dat als vaste klant ook kan.

Reputatie 7
Badge +15

@vamsomers 

Kan je eens een screenshot maken van hoe het er bij jou uitziet?

Die 50 euro voor unlimited klopt wel maar dan zit er nog een add-on korting bij waardoor het 35 euro wordt.

Oh, en heb je ook gekeken in de app?

@vamsomers

Kan je eens een screenshot maken van hoe het er bij jou uitziet?

Die 50 euro voor unlimited klopt wel maar dan zit er nog een add-on korting bij waardoor het 35 euro wordt.

Oh, en heb je ook gekeken in de app?

 

Reputatie 7
Badge +15

@vamsomers

De kosten die je ziet kloppen niet, er wordt geen add-on korting toegepast wat wel zou moeten. Wacht even op de reactie van een moderator.

@vamsomers

De kosten die je ziet kloppen niet, er wordt geen add-on korting toegepast wat wel zou moeten. Wacht even op de reactie van een moderator.

Dit zijn de kosten in de app. De kosten op de website geven uiteraard de kosten voor nieuwe abonnementen. Maar die zag ik ook toen ik verlengde. Daarop heb ik mijn keuze gebaseerd; mocht ik naar 10GB willen upgraden zou ik maar 2,50 meer betalen (nu zelfs maar 1,50).

@vamsomers

De kosten die je ziet kloppen niet, er wordt geen add-on korting toegepast wat wel zou moeten. Wacht even op de reactie van een moderator.

Dit zijn de kosten in de app. De kosten op de website geven uiteraard de kosten voor nieuwe abonnementen. Maar die zag ik ook toen ik verlengde. Daarop heb ik mijn keuze gebaseerd; mocht ik naar 10GB willen upgraden zou ik maar 2,50 meer betalen (nu zelfs maar 1,50).

@eric Dit is geen duidelijke communicatie. Ik heb nu geen goed beeld van de tarieven (die in mijn ogen misleidend zijn). 

Reputatie 7
Badge +15

.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @vamsomers 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij via een privébericht door op mijn naam te klikken jouw 06-nummer kunnen sturen en je volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan ga ik ermee aan de slag.