De MB aanvuller kon niet worden toegevoegd


In mijn huidige abonnement betaal ik voor onbeperkt internet.

Hierbij krijg ik na 10 GB te hebben verbruikt het bericht dat ik ‘’gratis’’ 2 GB per keer kan aanvullen.

Anders heb ik geen internet meer.

Nu op de vrijdag avond krijg ik hierbij de boodschap: De MB aanvuller kon niet worden toegevoegd.

Vanwaar dat er voor deze structuur gekozen is? ik ben nu een klant met ‘’unlimited’’ internet, zonder internet. Maar wel volle pond mag betalen.

 


This topic has been closed for comments

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ricket_h 

Met deze structuur wordt voorkomen dat mensen oneerlijk en/of commercieel gebruik maken van het netwerk, zo kan iedereen genieten van unlimited internet en wordt het netwerk niet onnodig belast.

De aanvuller van 2 GB kan je niet meerdere keren tegelijk activeren maar steeds wanneer je data bijna op is 

De aanvuller kan je via de site activeren en ook via de app 

Bedankt voor je reactie!

Mijn data is momenteel al de hele avond volledig op. (heb momenteel internet via mijn externe bron)

Alleen krijg ik bij mb’s toevoegen zowel via de site als via mijn telefoon de boodschap: De MB aanvuller kon niet worden toegevoegd.

Vanwaar dat er gekozen is voor een limiet bij 10 GB? Ik als ‘’eerlijke’’ gebruiker, die het puur voor privé doeleinden gebruik word hierbij al beperkt.

Een oneerlijke en/of commercieel gebruiker zal waarschijnlijk veel meer verbruik hebben bij hun doeleinden. 

Het doel is juist, maar naar mijn idee moet de limiet hierbij wel ruimer gesteld worden om de ‘’privé’’ gebruiker niet te raken. 

Wij zijn namelijk de bedoelde gebruiker.

 

Reputatie 7
Badge +15

@ricket_h

Ik kan de aanvuller ook niet activeren via de app en website, er lijkt een probleem te zijn. Wacht even op de reactie van een moderator morgen.

Ik kan ook geen extra bundel activeren. Ik dacht dat de werkzaamheden aan my T-Mobile al er doorheen waren?

Reputatie 3

Hier zelfde probleem. Ik ervaar al paar dagen in de app, en via de website, zie bijlagen.

Dagtegoed blijft soms ongewijzigd, en aanvuller werkt niet, niet via de app en niet via de site. Dit moet opgelost worden, want ik heb nu geen flauw idee, wat ik nog aan data heb. En als data op is, geen mogelijkheid om aan te vullen. Vervelend is ook dat hier geen bericht over is, dit is niet gemeld door t-mobile, terwijl dit al paar dagen aan de gang is, en niet enkel na 00:00u, maar ook overdag.

 

Krijg op willekeurige plaatsen op website van T-Mobile deze melding:

 

403 Forbidden

Microsoft-Azure-Application-Gateway/v2

Reputatie 7
Badge +15

@Adoteq 

Deze mding krijg ik bij de dekkingskaart met Samsung internet als browser, als ik dan Google Chrome gebruik dan krijg ik die melding niet.

@Waqqas 

 

Ik krijg die melding juist in Chrome op Android.

Reputatie 7
Badge +15

@Adoteq

Misschien cookies wissen of log eens uit op de community en probeer het dan. Andere browser kan ook nog.

Heb hier net een 2 GB aanvuller geactiveerd in de app en het lukt weer 😁

Ja, ik heb net om 9 uur met klantenservice gebeld joh

Momenteel ervaar ik hetzelfde probleem.. ongelooflijk.. Als dit morgen weer gebeurd heb ik enorm probleem met mijn werk! Is er al een oplossing?

Ik ervaar al weer hetzelfde probleem.

Het heeft een paar uur gewerkt gisteren. 

Sindsdien ligt het er weer uit.

Reputatie 3

Hier idem. Weer gedoe met de aanvuller. Je kunt niet aanvullen. Niet via de app en niet via de site. Dit gaat nu al een week zo. Waarom wordt dit niet opgelost, en waarom nou ineens deze gedoe, wat altijd goed heeft gefunctioneerd?. Mijn 2jr contract is bij tmobile afgelopen. Ik overweeg echt over te stappen,als dit maar blijft doorgaan. Fix het, nu en voor altijd.

Reputatie 3

En wederom word dit niet vantevoren aangekondigd door t-mobile. 

Ja, mijn abonnement is net ingegaan.

Maar ik snap wat je bedoelt. 

Wel goed om te horen dat het verleden goed was, dat geeft hoop voor de toekomst.

ik heb gebeld met de klantenservice op zaterdagochtend om 9 uur, met het verzoek dat men ernaar gaat kijken. Ook heb ik deze post doorgegeven.

 

​​​​​​

Aan iedereen die dit meemaakt.

Gelieve te bellen naar de klantenservice aub.

Bij meerdere meldingen gaan ze het onderzoeken.

Misschien dat je nederlandse bundel via VPN met buitenlands IP probeert te activeren. Dit werkt bij mij ook niet. Gelukkig sinds ik Nederlands IP gebruik voor bundel activatie geen problemen meer gehad.