Beantwoord

Deezer opzeggen



Toon eerste reactie

69 reacties

Hoi, na een beetje googlen hoe je een deezer vast abbonement kan opzeggen kwam ik hier terecht. Toen ik een abbonement ging afsluiten in de winkel had ik afgesproken Deezer te nemen om te testen hoe ik Deezer vind maar er is mij nooit verteld dat ik eraan vast zit. Het bevalt me niet 100% en maak er geen gebruik van. 

Groet

Yasmin Falah

Reputatie 7

Hi Yasmin,

Jammer om te lezen dat Deezer niet zo goed bevalt. De naam Deezer Vast zegt het eigenlijk al, deze bundel zit vast aan jouw contract en loopt de gehele contractperiode mee. Jouw contract is op 13 mei 2019 afgesloten en in dat contract staat ook de bundel. Op het moment van tekenen ga je dan ook akkoord met de looptijd van deze bundel en die kan ik dan ook niet stopzetten voor je op dit moment. 

Ik hoop dat je Deezer alsnog een kans wilt geven en als er nou iets is waar je tegenaan loopt qua gebruik van de bundel, laat het dan even weten, misschien is er wel een hele snelle en simpele oplossing voor! We horen het graag van je, Yasmin! 

Ik kom er nu ook achter dat Deezer niet samenwerkt met Google Home en smartwatch. Ik baal hier ontzettend van. Bovenop de problemen buitenshuis de laatste tijd (veel moeite met streamen) betaal ik nu voor iets dat ik niet gebruik. Ontzettend jammer dat dit niet gemeld wordt en je dus in zee gaat met iets wat niet optimaal werkt met andere apparaten.

Ik zou ook graag een uitzondering zien.

Groet!

Reputatie 7
Badge +14

Ik kom er nu ook achter dat Deezer niet samenwerkt met Google Home en smartwatch. Ik baal hier ontzettend van. Bovenop de problemen buitenshuis de laatste tijd (veel moeite met streamen) betaal ik nu voor iets dat ik niet gebruik. Ontzettend jammer dat dit niet gemeld wordt en je dus in zee gaat met iets wat niet optimaal werkt met andere apparaten.

Ik zou ook graag een uitzondering zien.

Groet!

@ikbenfroukje82 Ik snap dat dit niet leuk is maar Heb je dan niet eerst onderzoek gedaan? 
vraag even op de deezer site hoe dat zit!  Klik hier

Bedankt!

Helaas staat nergens hoe ik hem koppel. Daarnaast gaat het om Deezer premium en family en niet over vast. Ik heb het geprobeerd via een andere site maar het lukt niet.

 

Groet!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ikbenfroukje82 

Aangezien het niet lukt om Deezer te koppelen, heb ik voor jou ook een uitzondering gemaakt en alsnog de bundel verwijderd. Mocht je toch weer een Deezer bundel willen in de toekomst, dan kun je die zelf toevoegen via My T-Mobile. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing!

Goedemorgen klantenservice,

 

Mijn kinderen van 6 en 8 hebben van de Sint mooie wifi speakers van Mi gekregen. Helaas is Deezer nog niet zover dat ze op deze speakers in Nederland kunnen afspelen. 

Ik gebruik Deezer als sinds het aangeboden wordt door T-Mobile en ben er altijd zeer tevreden over, maar helaas is het nu dus niet meer compatibel met onze speakers en Google home. 

Kunnen jullie een uitzondering maken en Deezer uit mijn T-Mobile abonnement verwijderen? 

 

Alvast bedankt voor jullie reactie!

 

Hartelijke groet en fijne dag!

 

Wouter van Munster

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @woutervanmunster 

Wat jammer dat je geen gebruik meer wilt maken van Deezer. Er staan nu hele toffe kerst albums op.:grin: Ik heb voor jou ook een uitzondering gemaakt en de bundel verwijderd. Mocht je in de toekomst weer gebruik willen maken van Deezer dan kun je die toevoegen via My T-Mobile.

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Dank je wel Hajar, ik hoop dat Deezer snel beschikbaar is op deze apparaten, dan kom ik snel weer terug 😊

Reputatie 1

Hi @woutervanmunster 

Wat jammer dat je geen gebruik meer wilt maken van Deezer. Er staan nu hele toffe kerst albums op.:grin: Ik heb voor jou ook een uitzondering gemaakt en de bundel verwijderd. Mocht je in de toekomst weer gebruik willen maken van Deezer dan kun je die toevoegen via My T-Mobile.

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Hoi Hajar,

mijn vrouw heeft ook nu een Apple Watch waar het niet op werkt. Zou hier ook een uitzondering voor gemaakt kunnen worden? Heb je de gevens in een privébericht gestuurd.

Alvast fijne feestdagen!

Jeffrey

Zojuist met jullie gebeld omdat ik tegen hetzelfde probleem aan loop. Al jaren tmobile klant met deezer vast erbij, maar nu ik op mezelf woon loop ik er tegenaan dat Deezer niet goed werkt met Google home.

Ik kreeg te horen dat opzeggen echt niet kan, terwijl ik hier zie dat uitzondering na uitzondering gemaakt wordt. Zou voor mij ook een uitzondering gemaakt kunnen worden?

 

Met vriendelijke groeten,

Cindy

Is het mogelijk om bij mij ook de deezer vast uit te schakelen.. wou het ook testen maar laatste tijd luister ik ook heel weinig muziek en vind het zonde van het geld.. ik kwam er te laat achter dat ik wist niet dat deezer vast aan je contract vast zit. Kan het ook niet veroorloven.. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Achrafff 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Beste Tmobile,

Ik zit samen met mijn man en 2 kids alle 4 bij jullie en zijn verder erg tevreden klanten!

Nu heb ik laatst aangegeven te willen verlengen, dit gebeurt dan per juni geloof ik... maar blijkbaar heb ik dan ook Deezer vast.

Ik doe helaas helemaal niks met deze dienst..2 kinderen, de zaak. . Gewoon te druk.

Ik vind dit erg zonde want alles is al zo duur, zeker zo met zn 4en.

Kunnen jullie mij aub helpen en deze eraf halen voor me? Ik hoor graag van jullie 😀

 

Fijne dag! Groetjes Priscilla 

Reputatie 7

Hoi Priscilla,

Jammer om te lezen dat je geen gebruik wilt maken van Deezer, er zit enorm veel bij qua nummers, ook voor kids! Misschien toch nog het overwegen waard? 😁

Bij een verlenging krijg je niet automatisch Deezer Vast toegevoegd, dat is iets wat je zelf kunt kiezen of laten. Is er bij jouw verlenging iets verkeerd gegaan waardoor Deezer er nu bij zit? Op verlengingen heb je 14 dagen bedenktijd, dus ik kan even kijken of we daar nog wat mee kunnen. Zou je me in dat geval een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ons systeem meekijken en kijken wat er in jouw geval nog mogelijk is.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!

Hi @Teddy55 

Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Ik heb pas verlengd 23-11 maar ik heb deezer vast en ik wil graag ook ervan af is dat mogelijk?

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Teddy55 

Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Ik heb pas verlengd 23-11 maar ik heb deezer vast en ik wil graag ook ervan af is dat mogelijk?

Dat is dus helaas langer dan de 14 dagen bedenktijd.

 

Hi, 

 

Ik zou graag mijn Deezer vast uit willen zetten. Zag dat dit in de app niet mogelijk was.

Is er een mogelijkheid dat iemand van jullie dit kan doen?

 

Zou top zijn! 

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nsevens 

Wat jammer dat je Deezer wilt uitzetten? Werkt de bundel niet goed? Ik gebruik de bundel zelf ook heel fanatiek en ben er zeer blij mee! Deezer Vast loopt zolang je abonnement loopt en op het moment van tekenen ga je dan ook akkoord met de looptijd van deze bundel en die kan ik dan ook niet stopzetten voor je op dit moment. Dat is ook de reden dat je de optie niet ziet in de app dan is namelijk alleen mogelijk bij Deezer Flexibel. 

Ik hoop dat je alsnog plezier kan hebben van de bundel en mocht het niet optimaal werken dan kijk ik graag mee naar een oplossing. 

Reageer