Beantwoord

Deezer opzeggen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedenavond
Ik heb sinds kort mijn abonnement verlengt en ik zie tot mijn verbazing deezer vast maar ik gebruik helemaal geen muziek
icon

Beste antwoord door Dave 16 May 2017, 14:00

Bekijk origineel

69 reacties

Reputatie 7
Hoi Yugo010,

Tof dat je verlengd hebt bij ons! 😃

Ik heb gelijk even jouw contract erbij gepakt, om te zien wat er afgesproken is en hier zie ik Deezer Premium + Vast wel terug. Was je hier niet van op de hoogte of is hier iets verkeerd gegaan in de communicatie? Dit betekent namelijk dat je getekend hebt voor een bundel die de gehele contractsperiode met het abonnement loopt. Je kunt het contract via My T-Mobile onder het kopje 'Mijn abonnement' vinden.

Je hebt bij jouw abonnement ook Datavrije Muziek zitten en met Deezer kun je dan muziek luisteren zonder dat dit uit jouw databundel gaat. Dat is toch mooi meegenomen!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, hopelijk kunnen we dan een goede oplossing bedenken!
hallo David
Nee was hier niet van van op de hoogte door de verkoper maar ik maak helemaal geen gebruik van muziek op me telefoon
Reputatie 5
Hoi Yugo010,

In principe zit deze variant van Deezer vast bij jouw abonnement tot het einde van jouw contractperiode en kan deze tussentijds niet uitgezet worden. Hier heb je ook voor getekend in de T-Mobile Shop. Heb je voor het tekenen het contract goed doorgelezen? Ik wil je adviseren om dat in het vervolg altijd te doen voordat je iets tekent 🙂 Ik heb jouw Deezer Vast bundel bij uitzondering stopgezet. Ik hoop dat je blij bent met deze oplossing!

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu: geniet van het mooie weer 🆒
Hallo Thalina heel erg bedankt voor deze oplossing
ik ga zeker van het weer genieten 🆒
Reputatie 5
Fijn om te horen Yugo! 🙂 Geniet ervan!
Wat een pracht service is dit, voor meneer wordt wel een uitzondering gemaakt. Ik heb net met jullie zitten chatten en dan wordt mij gezegd dat Deezer vast niet stop gezet kan worden, hier zie ik duidelijk dat het bij uitzondering wel kan. Maak dan ook een uitzondering voor mij AUB, mooi meten met 2 maten hier bij T mobile
Reputatie 7
Badge +9
Hi Mikoico,

We denken altijd graag met je mee! Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je inmiddels bent verder geholpen. Het lijkt nu helemaal opgelost te zijn. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, laat het mij vooral weten! Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!
Hallo,

Tot mijn grote schrik zie ik dat ik Deezer niet kan opzeggen. Ik wil er niet aan vastzitten. Te meer omdat mijn huis vol staat met Google Home (Mini’s) en Deezer dit niet ondersteunt. Kunnen jullie ook voor deze vaste klant (lees: mij) een uitzondering maken?
Reputatie 7
Badge +9
Hi Maico,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met wat meer informatie!
Goede morgen.

Ook ik zag helaas dat ik deezer vast heb en dit dus niet op kan zeggen. Helaas geldt voor mij ook dat ik overal google home heb en dus niks met deezer kan doen. Kan er voor mij ook een uitzondering gemaakt worden. Ook ik ben al jaren vaste klant bij jullie. Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +9
Hi @Sanneke09

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!
Goedenavond,

Ook ik zie dat er Deezer vast op zit maar gebruik dit ook niet. Kunt u me helpen dit stop te zetten?
Reputatie 7
Hoi @Natasjavd ,

Ik zie dat de bundel niet meer is toegevoegd aan jouw abonnement! Ik neem dus aan dat het is opgelost? Mocht ik je toch nog kunnen helpen, laat het me dan gerust weten!
Goedenavond,
Wij willen graag naar Deezer HiFi i.p.v. het basisabonnement van Deezer en zien nu dat dit niet wordt aangeboden door T-Mobile. Daarbij zien wij nu ook dat we vast zitten aan het abonnement omdat we blijkbaar nu Deezer Vast hebben.

Dit is ons niet gemeld bij het afsluiten van een nieuw telefoonabonnement in de Mediamarkt. Sterker nog: er werd ons verzekerd dat alles omtrent Deezer hetzelfde zou blijven (zoals het oude abonnement) en dat we het gewoon konden opzeggen. Nu blijkt dat het helemaal niet kan. Hoezo onjuiste informatie verkopen! Erg kwalijk dit!

We willen dus nog steeds klant blijven van Deezer, maar een duurder abonnement. Hoe kunnen we nu Deezer vast uit ons telefoonabonnement halen?

Hoor het graag!
Reputatie 7
Hoi Carla,

Het is inderdaad zo dat Deezer Vast in principe niet uit te schakelen is gedurende de contractperiode. Waarom de verkoper van MediaMarkt dit niet goed heeft uitgelegd, zou je eigenlijk daar moeten navragen. Onze verkopers weten zelf namelijk wel hoe het werkt met de verschillende Deezerbundels die we aanbieden vanuit T-Mobile.

Aangezien ik het niet fair vind dat jij hierdoor je bundel niet kunt wijzigen naar een andere variant, heb ik de Deezer bundel als uitzondering toch voor jullie uitgeschakeld. Je kunt nu de andere Deezer bundel inschakelen! Alvast veel luisterplezier!

Beste klantenservice van T-Mobile

ik ben altijd heel tevreden over Deezer geweest

ik heb Deezer vast nu 1 jaar en ik wil er nu toch graag vanaf.. niet om de regels te ontlopen of de korting op te strijken maar dingen veranderen gedurende 2 jaar looptijd in je leven nu eenmaal.

ik heb sinds gisteren een Apple Watch ⌚️ gekocht en ik had gelezen dat je je muziek dan vanaf je watch kan afspelen zonder je mobiel bij je te hebben als ik ga hardlopen of fitnessen… dat gaat bij Deezer niet alleen met Apple music… ik wil dus graag een beroep doen op coulance… ik ben al super lang klant bij jullie en altijd zeer tevreden... 

groeten Rogier Koster

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rogierkoster 

Gefeliciteerd met je Apple watch! Hoop dat die goed bevalt. Ik wil je graag tevreden houden en dus heb ik voor jou ook een uitzondering gemaakt en Deezer verwijderd. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is en wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst!:blush:

Mag ik jullie super bedanken voor jullie zeer goede service dat is bij jullie dik in orde 👍🏻 Daar kunnen heel wat andere providers nog wat van leren. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen als ze een nieuwe provider zoeken want T-Mobile heeft mij nog nooit teleurgesteld 🥇

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan @rogierkoster Super leuk om te horen! Als je in de toekomst weer vragen hebt, let me know! :blush:

Oef, ik zit in hetzelfde schuitje. Toen ik Deezer aanzette, dacht ik te lezen dat het maandelijks opzegbaar was, maar nu blijkt dit Deezer Vast te zijn en dat geldt voor mijn héle abonnementsperiode! Dat duurt nog tot 2021! Ik wilde de muziekservice slechts testen, maar tot mijn schrik gaat me dit nu honderden euro's kosten! Daar heb ik het geld helemaal niet voor! :fearful:

Ik ben enorm geschrokken, want het verschil tussen de verwachte 7 euro en de honderden euro's die ik nu ineens zie is gigantisch! Ik kan me dit onmogelijk veroorloven! Is er een manier waarop ik dit abonnement kan uitzetten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WouterLockefeer 

Ik help je graag verder! Deezer Vast zit inderdaad gekoppeld aan je abonnement. Deezer Flexibel is wel maandelijks opzegbaar. Ik heb voor de Deezer Vast bundel uitgezet. Als je in de toekomst weer gebruik wilt maken van Deezer dan kun je kiezen voor Deezer Flexibel. 

Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, let me know!

@Hajar Dank je! Dat is een grote opluchting! Superfijn ook dat je zo snel hebt gereageerd. Topservice! :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan, Wouter!:blush:

Momenteel heb ik Deezer vast bij T-Mobile, maar ik wil het graag stop zetten. Ben altijd blij geweest met Deezer, maar sommige dingen veranderen nu eenmaal. Kunnen jullie ook een klant helpen, die al heel zijn leven bij T-Mobile zit?☺️

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Teddy55 

Ik heb ook voor jou de Deezer Vast bundel verwijderd. Hoop dat jij als klant die heel je leven bij T-Mobile zit daar blij mee bent! :yum: Voor nu wens ik je een mooi weekend toe!

Reageer