Beantwoord

Deezer Vast

  • 28 April 2022
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb nog eens door mijn nieuwe contract getekend and ik zie dat hier Deezer Vast nog bij zit, ik had aangeklikt dat ik het niet meer wou omdat it toch meestal youtube gebruik voor muziek. Nu wil ik het eigenlijk niet meer hebben maar zie nergens dat ik het op kan zeggen heb even verder gelezen and zie dat dit tot het einde van mijn contract gaat. Is er alsnog een optie op het optezeggen?

icon

Beste antwoord door Dave 29 April 2022, 09:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hi @Boopdroop,

Top dat je weer een nieuw contract bij ons hebt getekend! 

Wat betreft Deezer Vast zegt de naam het eigenlijk al en heb je het zelf ook al gevonden, dit zit vast bij je contract en daarom betaal je er maandelijks minder voor dan wanneer je een flexibele variant gekozen had. Deze is dus niet meer op te zeggen als jouw contract van start is gegaan en loopt dan de gehele abonnementsperiode door. Wanneer heb je jouw contract getekend? Je hebt namelijk 14 dagen bedenktijd, misschien zit je daar nog in? Dan kunnen we dit wel voor je regelen, dus we horen het graag van je!

Reputatie 1

Hi @Boopdroop,

Top dat je weer een nieuw contract bij ons hebt getekend! 

Wat betreft Deezer Vast zegt de naam het eigenlijk al en heb je het zelf ook al gevonden, dit zit vast bij je contract en daarom betaal je er maandelijks minder voor dan wanneer je een flexibele variant gekozen had. Deze is dus niet meer op te zeggen als jouw contract van start is gegaan en loopt dan de gehele abonnementsperiode door. Wanneer heb je jouw contract getekend? Je hebt namelijk 14 dagen bedenktijd, misschien zit je daar nog in? Dan kunnen we dit wel voor je regelen, dus we horen het graag van je!

Hoi, ik heb 4 dagen geleden verlengt dus ik zou nog in de bedenktijd moeten zitten, maar ik heb ook al de nieuwe telefoon gekregen en in gebruik. Mijn oude was namelijk gevallen en ik had snel snel een nieuwe nodig dus ik heb alles snel ingevuld en eigenlijk nergens naar gekeken dus zelf de fout gemaakt.