Beantwoord

dubbel abonnement en maar 1 besteld

  • 20 January 2023
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb deze week namens mijn moeder en sim only abonnement aangevraagd. Nu ging er de 1e keer op mn telefoon niet goed, dus heb ik het via de laptop opnieuw gedaan. Nu heeft tmobile mij 2 abonnementen doorgestuurd. Terwijl ik er maar 1 heb aangevraagd en bevestigd. 

De klantenservice gebeld en die zeiden dat we naar Leiden moesten naar de klantenservice. Daar aangekomen zeiden ze dat ze niks konden doen en dat we juist de klantenservice moesten bellen. 

Wat nu te doen?

 

Met vriendelijke groet Martijn 

icon

Beste antwoord door eric 20 January 2023, 19:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dan heb je toch ook 2 bevestigen gehad? Het makkelijkst lijkt mij dat je 1 abonnement weer annuleert. Dat kan binnen 14 dagen na start van het abonnement.  Bel hiervoor de klantenservice. Details hierover staan ook in de bestel bevestiging. 

Maar de klantenservice zei juist dat ze er niets aan konden doen en dat we naar de winkel moesten gaan. Vandaar m'n vraag. Dus gewoon opnieuw bellen?

Reputatie 7
Badge +14

Als je hem online hebt besteld dan zou je telefonisch moeten kunnen annuleren binnen 14 dagen. Kijk in de email bevestiging,  daar zou dit in beschreven moeten zijn.

Okay. Ga ik proberen. Bedankt zo ver.

Reageer