Beantwoord

E-mail nieuw contract

  • 8 November 2022
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Ik heb een mail gehad van webshop@t-mobile.nl met een nieuw contract voor mijn telefoon abonnement.

ik heb echter niks afgesloten.

 

Alsjeblieft, dit is het contract van je mobiele abonnement. Bewaar het goed, want alles staat erin. Voor de volledigheid sturen we ook de Algemene Voorwaarden.

Veilig openmaken

Je contract is beveiligd met een wachtwoord, namelijk je postcode. Als je die intypt zonder spaties en met hoofdletters, dus 1234XX, gaat de bijlage open.

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar 9 November 2022, 09:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @M.kossen 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren wat er in onze systemen staat. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Wij hebben eenzelfde mail ontvangen; ook geen nieuw abonnement afgesloten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @M.kossen en @Engbersen 

Ik heb het voor jullie gecontroleerd en de mail is door een systeemfout verzonden en je mag deze als niet verzonden beschouwen. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en is bezig met een onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor de verwarring! 

Reageer