Beantwoord

E-mail nieuw contract

  • 8 November 2022
  • 12 reacties
  • 443 Bekeken

Ik heb een mail gehad van webshop@t-mobile.nl met een nieuw contract voor mijn telefoon abonnement.

ik heb echter niks afgesloten.

 

Alsjeblieft, dit is het contract van je mobiele abonnement. Bewaar het goed, want alles staat erin. Voor de volledigheid sturen we ook de Algemene Voorwaarden.

Veilig openmaken

Je contract is beveiligd met een wachtwoord, namelijk je postcode. Als je die intypt zonder spaties en met hoofdletters, dus 1234XX, gaat de bijlage open.

 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 November 2022, 09:15

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @M.kossen 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren wat er in onze systemen staat. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Wij hebben eenzelfde mail ontvangen; ook geen nieuw abonnement afgesloten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @M.kossen en @Engbersen 

Ik heb het voor jullie gecontroleerd en de mail is door een systeemfout verzonden en je mag deze als niet verzonden beschouwen. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en is bezig met een onderzoek om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor de verwarring! 

@Hajar 
Het probleem is helaas nog niet opgelost. Ik heb 14/4 eenzelfde email ontvangen met hierin mijn oude contract. Deze loopt ook niet af en is ook niets aan gewijzigd. T-Mobile Klantenservice doet net of ze van niets weten en gooit het spam. Maar alle communicatie over contracten verloopt al vanaf in ieder geval 2007 via "webshop@t-mobile.nl". 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Caspar, welkom op de Community! Wat apart dat je deze mail ook hebt ontvangen. Bovenstaande storing was sinds 11 november opgelost, maar het kan natuurlijk voorkomen dat er opnieuw iets niet helemaal lekker loopt. Op dit moment is er nog niets over bekend. Ik snap dat mijn collega's er niets van wisten, maar het is toch niet fijn om te horen dat ze het direct op spam gooiden. Mijn excuses hiervoor. Ik geef je feedback direct door en hopelijk gebeurd dit niet nog een keer. Voor nu kun je de mail simpelweg negeren. 😊

Hey Caspar, welkom op de Community! Wat apart dat je deze mail ook hebt ontvangen. Bovenstaande storing was sinds 11 november opgelost, maar het kan natuurlijk voorkomen dat er opnieuw iets niet helemaal lekker loopt. Op dit moment is er nog niets over bekend. Ik snap dat mijn collega's er niets van wisten, maar het is toch niet fijn om te horen dat ze het direct op spam gooiden. Mijn excuses hiervoor. Ik geef je feedback direct door en hopelijk gebeurd dit niet nog een keer. Voor nu kun je de mail simpelweg negeren. 😊

​​​​​​@Marciano, dit is tenminste een normale reactie die ik ook van de klantenservice zou verwachten als ik een systeemfout meld. Ben wel op zoek naar een manier om een klacht in te dienen tegen deze medewerker.       
 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Caspar, fijn om te horen dat ik je wel een normaal antwoord kon geven! Ik heb direct met je meegekeken naar eerdere contactmomenten om de betreffende collega te vinden, maar ik zie geen cases staan. Weet je nog met welke medewerker je hebt gesproken en via welk kanaal? Je kunt je klacht uitschrijven en via een privébericht naar mij sturen. Dan zorg ik ervoor dat je bericht bij zijn of haar leidinggevende terecht komt, zodat zij het kunnen oppakken. 

Ik zie je berichtje tegemoet. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Ik heb vandaag ook zo’n mail ontvangen, maar mijn oude abonnement loopt nog.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jurkamphuis 

Gaat het om een e-mail waarbij wordt aangegeven dat je mag verlengen? Je kan op My T-Mobile controleren vanaf wanneer je kan verlengen dat is namelijk al mogelijk vanaf 4 maanden voor einde contract. Mocht het om een andere mail gaan, laat het dan weten.

Dag Hajar, die mail over verlengen heb ik een week eerder gehad en daar volgde ook een rectificatie op (mijn huidige contract loopt nog tot september 2024).

Dit weekend kreeg ik een mail met een nieuw contract erin (pdf). Ik heb dat niet geopend, omdat ik het niet vertrouw. Hebben jullie dat wel gestuurd of is het misschien van een kwaadwillende derde?

Het was verstuurd vanuit webshop@t-mobile.nl

Groet,

Jur

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jurkamphuis 

Er ging vorige week inderdaad wat mis met de verleng e-mail. Je kan de laatste e-mail ook als niet verzonden beschouwen. Excuses voor het ongemak! 

Okee, dank voor je snelle reactie!

Reageer