Enkele vragen voordat u een maandelijks abonnement betaalt

  • 17 February 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

1 Kun je je eigen nummer kiezen uit de lijst bij het onboarden, of krijg ik een willekeurig telefoonnummer?

2 Wat gebeurt er als ik de kredietcontrole niet doorkom? Zouden er nog meer opties zijn om toch een abonnement te krijgen?

3 Kan ik een aanbetaling doen om mijn abonnementsbetalingen kleiner te maken?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14
  1. Bij een nieuw nummer wordt een random nummer uitgegeven. Er zijn geen gouden nummers meer leverbaar omdat de ACM de laatste jaren geen nieuwe nummerreeksen meer heeft uitgegeven maar operators verplicht nummers die zijn vervallen te hergebruiken. Je begrijpt dat mensen gouden nummers niet zomaar laten vervallen. Die zijn gewoon geld waard. Maar dat zou jij ook kunnen doen als je daar echt behoefte aan hebt!
  1. Als je bij T-mobile niet door de kredietcontrole komt voor een sim-only, bijvoorbeeld omdat je schulden hebt gemaakt bij een andere provider, dan houdt het op. Je zou dan nog wel bij een andere provider kunnen proberen, niet iedereen hanteert dezelfde rankings qua kredietwaardigheid. 
  2. Bij een toestelaankoop kun je de toestellening verkleinen door direct een deel te betalen. Bij de abonnementskosten voor data en belbundel kan dat niet.

Ik ken niet de achtergrond van je vragen, maar misschien is prepaid voor jou beter geschikt?

 

Reageer