Beantwoord

eSim is niet te activeren

  • 9 January 2023
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een iphone 12 mijn vrouw heeft deze een jaar gebruikt nu wil ik hem weer gebruiken maar hij er wordt gevraagd om een sms te sturen maar dat kan niet ik heb geen sim meer.                                          Ook via iDIN lukt het niet de gegevens kloppen dan niet terwijl er toch echt elke maand geld van deze rekening wordt gehaald.   is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door soepkip67 10 January 2023, 10:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Seb82 ,

Als je even in het volgende Topic: Alles over de eSM  wil kijken.
Hier staat heel veel informatie over de eSIM.
als je daar niet de oplossing kan vinden, kan je, je hier weer melden en helpt indien nodig een moderator je verder.

Hallo @Seb82 ,

Als je even in het volgende Topic: Alles over de eSM  wil kijken.
Hier staat heel veel informatie over de eSIM.
als je daar niet de oplossing kan vinden, kan je, je hier weer melden en helpt indien nodig een moderator je verder.

bedankt voor je antwoord maar het is helaas nog niet gelukt. er staat dat ik naar een tmobile shop moet. maar dat is erg is erg lastig

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Seb82 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN en ook je huidige simkaartnummer en nieuwe simkaartnummer? Dan kijk ik wat ik kan betekenen. 

Reageer