extra kosten bellen vanuit EU naar 06

  • 31 July 2022
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 1

Hi,

 

ik ben vorige week een paar dagen in Italie geweest. Tot mijn verbazing zie ik dat ik voor alle telefoongesprekken 0,25 cent p/m heb betaald (extra kosten) terwijl ik nog voldoende minuten in mijn bundel had zitten. Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit? Bedankt alvast. 
 

Groet,

Martijn


This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

In welke plaats in Italië was je? B.v. Vaticaanstad valt niet in de EU telecom wetgeving. 

Reputatie 1

Dat snap ik. Ik was in de buurt van Milaan. 

Reputatie 7
Badge +5

In Zwitserland op doorreis gesprekken gevoerd?

Bij Tmobile is dat buiten de bundel.

Reputatie 1

Dat snap ik. In Zwitserland heb ik idd buiten bundel tarief betaald. Tijdens mijn verblijf in Italie van een aantal dagen betaalde ik ook 0,25 p/m. Neem vandaag wel even contact op met de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +14

De gespreks details kun je straks op de factuur zien. Er zal heus een logische verklaring zijn.

Reputatie 5

Hey @martijnvos,

Hoe was het verder in Italië? Hopelijk heb je genoten. Ik kan me voorstellen dat je hierin duidelijkheid wilt. Ik lees dat je vanochtend voornemens was om met onze klantenservice te bellen. Als ik je via deze weg alsnog kan helpen, wil je me dan je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN sturen via een privébericht? Dan kijk ik mee.