Beantwoord

fake sms over 5 dagen unlimited data?

  • 2 September 2021
  • 5 reacties
  • 514 Bekeken

Dit is  de tekst die ik kreeg in een SMS: Ik vertrouw  dit niet.. want  dit website adres geeft geen verdere info. en nee ik heb niet op de link in de sms geklikt  maar de tekst  ingetikt op mijn pc.. maar dat geeft me geeft dus geen verder info over 5 dagen gratis unlimited data!..

TEKST SMS:

Beste klant, heb jij je 5 dagen gratis Unlimited Data al geactiveerd? Zo niet, dan kun je dit cadeau nog activeren t/m september 2021. Sms daarvoor xxx naar xxx in Nederland. Voor inspiratie hoe je de zomer écht goed afsluit, check je unlimitedsummer.t-mobile.nl Groeten, T-Mobile 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 2 September 2021, 22:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Oei. Haal snel de code weg @chris27g dit is een openbaar community iedereen kan meelezen en je Code gebruiken✋

klik onder je bericht op de drie puntjes om je berichtje aan te passen

 

De sms klop is dus niet fake het is een zomer cadeau van TM. je hebt er ook een mail over gekregen (misschien in je spamberichten terecht gekomen? 

Ga er van genieten het is helemaal gratis. 
Groetjes. 

Ja  maar als ik de website   bezoek  krijg ik geen info daarover

Reputatie 7
Badge +14

@chris27g De actie is al een tijdje terug aangeboden. Het kan zijn dat de site al is aangepast. Alles stond in de mail

Hoe dan ook in September loopt de actie ook weer af dus doe er je voordeel mee. Vijf dagen gratis data wie wil dat nu niet!

Bedankt voor deze info .. Mail gevonden.. en ik ga t gebruiken.  Komt goed  uit!!   nogmaals dank voor de hulp.  Oma van 73  ;)

Reputatie 7
Badge +14

@chris27g  Fijn dat je zo goed oplet . Beter even vragen dan dat het foute boel is. 
Dat zou iedereen moeten doen! 👍👍👍 geniet er van en groetjes 
En zijn er meer vragen nu of in de toekomst hier ben je altijd welkom! 

Reageer