Beantwoord

Foutje bij klantvoordeel?

  • 22 June 2021
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

 

Ik heb zojuist mijn bundel opgeschaald naar Unlimited i.c.m klantvoordeel. Dus 35 euro naar 25 euro. Nu zie ik dat ik 25,01 ga betalen (35-9,99 korting). Nu is dit helemaal niet zo erg, maar ik dacht misschien is dit een technisch foutje of heb ik zelf iets verkeerd gedaan.

 

Met vriendelijke groet,

 

David

icon

Beste antwoord door Dave 24 June 2021, 10:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi naamgenoot :grin: ,

Het kan zijn dat de bundel van je abonnement een andere korting heeft ontvangen of dat er door de inflatiecorrectie een verandering is opgetreden. Op jouw My T-Mobile kun je jouw abonnement checken en welke kosten en kortingen daarbij horen. 

Als ik even mee moet kijken naar je abonnement, stuur me dan even een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan heb ik alle gegevens om met je mee te kunnen en mogen kijken.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk ook graag!

Reageer