Beantwoord

frankrijk en monaco

  • 28 June 2022
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Ik ga naar Frankrijk kan ik daar ook een bundel perdag kopen elke dag opnieuw zeg maar asl ik daar ben en niet meer in Nederland ben ik ben daar 6 dagen 

 

En hoe zit het als ik dagje naar monaco ga 

Werkt het dan ook gewoon  ivm ik lees dat monaco niet in de eu zit 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 29 June 2022, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Appel300  Welkom in de community. 

Monaco valt onder zone 1 Klik hier dus daar gelden andere tarieven voor. Gelukkig hebben ze daar ook WiFi. Misschien als het maar voor 1 dag is Ben je dan met WiFi goedkoper uit.

  • Zone 1 (Zwitserland, Andorra, Monaco)

    • Bellen vanuit: € 0,25 per minuut 
    • Gebeld worden: € 0,25 per minuut 
    • Bellen naar: € 0,25 per minuut 
    • Sms’en: € 0,25 per sms 
    • Internet: via een Travel & Surf pas 
    •  

    Tip: sms gratis PRIJS ZWITSERLAND naar 5545 
    We sturen je dan een sms met de tarieven die bij jouw abonnement of PrePaid horen.

  • Ga je op vakantie en je wilt niet het risico lopen om zonder PrePaid-tegoed te zitten? Dan raden we je aan om een aantal kaarten mee te nemen. Met de opwaardeerkaarten kun je ook vanuit het buitenland gratis via 1244 opwaarderen.

  • Bron: TMOBILE site

Ik bedoel als ik in Frankrijk ben ka nik dan voor een dag een prepaid internet kopen ivm dat ik lees dat je dat met maar in Nederland kan activeren 

En ik wil zeg maar vandaag en morgen  internetten kopen voor 2.95 en vrijdag ga ik naar monaco dat is buiten de eu en maandag weer  internet voor een dag kopen 2.95

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Appel300 

Voor Frankrijk kun je een internetbundel kopen die is zowel in Nederland als binnen heel de EU geldig. Voor Monaco kun je een Travel & Surf pas kopen om te internetten. Deze kun je pas activeren als je in Monaco bent. Je krijgt dan een sms met meer informatie over Travel & Surf.

Kom je zo verder? Ik wens je heel veel plezier op vakantie!