Beantwoord

Gebeld voor contractverlenging, echter toch niet tevreden.

  • 15 June 2021
  • 8 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo,

 

Gisteren gebeld door TMobile die mij een aanbod wilde doen voor een nieuwe telefoon aangezien ik weer opnieuw mocht verlengen. 

 

Samen met deze medewerker het één en ander uitgezocht echter ben ik het toch niet eens met de telefoon die ik bij mijn nieuwe contract heb uitgekozen. Is dit nog iets wat ik eventueel zou kunnen wijzigen, ik kom er op jullie website niet uit. 

 

Ook stond jullie medewerker erop dat ik de telefoon in de winkel moest ophalen terwijl ik wel aangaf dat ik hem thuisbezorgd wil hebben, ook dit zou ik graag nog willen aanpassen. 

 

Alvast bedankt als ik hiermee geholpen kan worden. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 15 June 2021, 09:44

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ChibiYunie 

Ik zie dat je vanochtend bent geholpen door een collega. Je vorige bestelling is geannuleerd en je hebt een nieuwe bestelling staan waarbij het toestel thuis wordt bezorgd. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als ik nog iets kan betekenen, laat het vooral weten. Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!

Hey, bedankt voor de reactie!

Het was super hoe snel het geregeld was, bedankt :)

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @ChibiYunie Welkom, Je kan omdat het telefonisch is gegaan de hele order binnen 14 dagen annuleren zodat je zelf op de site of in de winkel iets kan uitzoeken waar je wel tevreden mee kan zijn. 
https://www.t-mobile.nl/winkels 

Oeps ik lees dat alles al netjes is geregeld. Welke telefoon krijg je?

Toch bedankt voor je input!

 

Het is uiteindelijk de S21 Ultra geworden :)

Beste,

13 dagen geleden kocht ik een S24 ultra-telefoon van Odido met een contractverlenging van 2 jaar, maar ik was niet tevreden.

Ik wil graag mijn contract beëindigen door deze telefoon te retourneren. Welke actie moet ik ondernemen om mijn oude contract voort te zetten zonder het contract te verlengen (ik heb al de teruggave van de telefoon die ik heb gekocht aangevraagd)?

 

Mvg, Ahmet

Reputatie 7
Badge +9

Hi @a.ahmet0050, niet fijn dat je niet tevreden was met je S24 Ultra. Ik zie dat de retourprocedure inmiddels in gang is gezet. Dit kan een paar dagen duren, er moet namelijk e.e.a. gecontroleerd en verwerkt worden. Zodra de retourprocedure is afgerond, zullen mijn collega's de verlenging annuleren en dan wordt je oude abonnement weer actief. Mocht je eind volgende week nog niets gehoord hebben of merken dat je oude abonnement weer actief is, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is in jouw retourcase: 69933274! 😄

Hi @Marciano van Odido 

Hartelijk dank voor je vriendelijke antwoord. Ik heb de telefoon vandaag verzonden. Ik hoop dat de procedure snel wordt afgerond.

Ik wil graag een nieuwe telefoon bestellen bij Odido, waarschijnlijk een iPhone, dus hoe eerder ik terug kan naar mijn oude contract, hoe beter voor mij 😉

 

Mvg, Ahmet

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @a.ahmet0050, uiteraard graag gedaan! Snap ik helemaal en een iPhone is zeker een goede keuze. Ik hoop dat het allemaal snel is afgerond, zodat je hem snel kan bestellen! 😄

Reageer