Beantwoord

Geen beloofd beltegoed ontvangen na registratie prepaid sim

  • 6 April 2023
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Ik heb van de week een prepaid sim kaart gekocht. Na hij geactiveerd was door hem in mijn telefoon te stoppen stond dat ik me moest registreren om de laatste 5 euro van de in totaal 10 euro te ontvangen. Ik heb nu een account en mijn gegevens ingevuld via de app maar heb de 5 euro nooit ontvangen. Hoe krijg ik alsnog die 5 euro waar ik voor betaald heb?

Ook stond er dat ik met mijn prepaid kan internetten (al dan wel niet zo voordelig als met een bundel) maar ook dat werkt niet. Is het inderdaad zo dat je verplicht bent een bundel te kopen om te internetten?

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 7 April 2023, 09:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Eveye 

Super dat je voor een PrePaid bij ons bent gegaan. Ik geef je graag meer informatie over PrePaid.  Het klopt dat je voor een bundel moet kiezen als je gebruik wilt maken van internet. Op deze pagina zie je alle bundels die je kan selecteren. Ook vind je daar extra informatie over PrePaid. Je kan er ook voor kiezen om betalen per MB te activeren dan gaat er tegoed af bij je dataverbruik.

Ik wil je graag helpen aan de 5 euro registratietegoed waar je recht op hebt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer