Beantwoord

Geen compleet klantvoordeel

  • 29 August 2021
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Hallo,

Ik heb gister een 2de abonnement afgesloten op mijn naam (sim only)   maar ik zie de €2,50 voordeel niet   is nu €14,50.  De extra GB zie ik wel.      (Ik had al 2 abonnementen op mijn adres en met deze erbij 3)

 

Gr. Jeroen. 

 

Is nu wel zichtbaar.   Had effe tijd nodig gehad denk ik 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 29 August 2021, 21:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jeroen2210 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee.

Hoi Eric.   Ik krijg nu al de factuur van september maar die staat op 14,50. 

 

Gr. Jeroen

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @jeroen2210 .

Het klopt dat de IT systemen even wat tijd nodig hebben om te synchroniseren. Wordt case worden zaken in de nacht rechtgetrokken. Maar in jouw geval dus veel sneller!

Reageer