Geen internet meer in het buitenland

  • 9 September 2022
  • 8 reacties
  • 2292 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen, Ik ben sinds 30 augustus in het buitenland. Ik heb een unlimitid abonnement. In Oostenrijk had ik gewoon internet data. Vanaf 31 augustus ben ik in Kroatië. Tot 8 september had ik hier ook internet data, wij verblijven op een eiland.  Echter vanaf 8 september geen internet data meer.  Kan alleen communiceren via wifi en mijn telefoon geeft aan dat ik alleen noodoproepen kan doen.Handmatig een andere provider instellen lukt niet. Ook de telefoon van mijn echtgenoot heeft geen internet data meer. Heeft iemand een oplossing?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @anja65 Ben je op vakanties? Heb je het naar je zin?

Vraag heb je al in je account gekeken of al de rekeningen zijn betaald en heb je geen betalingsregeling? Want dan heb je geen internet in het buitenland.
TM heeft geen invloed op de providers daar dus als alles is betaald en je niet al de data hebt verbruikt 30gig) is er niet zo veel aan te doen vanuit hier.

Misschien kan je data bijkopen via je account?

Opnieuw opstarten van je telefoon wil nog wel eens helpen

Betalingen en regels.

Dekking buitenland

 

Help, ik heb geen verbinding in het buitenland. Wat nu?

Het kan voorkomen dat je niet direct verbinding hebt. Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Je dataroaming staat mogelijk niet aan. 
  • Er staat een blokkade op ‘internet en data’ in het buitenland in My T-Mobile. 
  • Je hebt een verouderd toestel of een oude simkaart. 
  • Je laatste factuur is nog niet betaald. 
  • De verbinding van het netwerk in het buitenland werkt niet goed. 
  • Je internetbundel is verbruikt en je hebt nog geen keuze gemaakt.

Ja, de facturen zijn gewoon betaald. Roaming  staat aan en heb pas 3 gb gebruikt. Ook staan er geen blokkades op. Telefoon is al verschillende keren opnieuw opgestart (is een A72 van één jaar oud!!) Uit jouw reactie kan ik dus opmaken  dat ik een duur abonnement heb waar ik op dit moment geen gebruik van kan maken. Extra data bijkopen lijkt mij een beetje onzinnig en zijn extra kosten die mijn inziens niet nodig zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anja65 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren of er een blokkade actief is. In het buitenland ben je natuurlijk afhankelijk van de dekking daar dus het kan zijn dat je momenteel in een gebied bent waar de dekking minder sterk is. Je geeft ook aan dat je geprobeerd hebt handmatig een ander netwerk te selecteren. Heb je dan helemaal geen netwerk? Of kan je wel bellen en gebeld worden? 

Ik hoor graag van je zodat ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +14

Ja, de facturen zijn gewoon betaald. Roaming  staat aan en heb pas 3 gb gebruikt. Ook staan er geen blokkades op. Telefoon is al verschillende keren opnieuw opgestart (is een A72 van één jaar oud!!) Uit jouw reactie kan ik dus opmaken  dat ik een duur abonnement heb waar ik op dit moment geen gebruik van kan maken. Extra data bijkopen lijkt mij een beetje onzinnig en zijn extra kosten die mijn inziens niet nodig zijn.

Uiteraard hoef je geen data bij te kopen als je nog genoeg hebt. Dat kan ik als klant natuurlijk niet zien 
Ik bericht alleen wat je eventueel kan doen en bekijken hopelijk is er iets aan te doen.maar meestal heeft het te maken met de verbinding van het land

Beste,

Hoe kan het zijn dat ik (iPhone 12 pro) momenteel geen internet/netwerk heb in het buitenland. Momenteel verblijf ik in Kroatië en heb ik geen internet/netwerk. Laatst was ik in Duitsland en was dit ook al het geval? Hoe kan het zijn dat dit zovaak voorkomt én alleen bij t mobile?

Kunnen jullie mij zsm helpen!? Ik heb geen achterstanden en heb alles uitgeprobeerd wat ik in deze topic voorbij zag komen. Niks werkt! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yassinee 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren of er een blokkade actief is. 

Best T moblie,

Ik kan op dit moment geen gebruik maken van me internetbundel in het buitenland en mijn vraag is hoe dat komt want ik heb me rekeningen betaal.

mischien kunnen jullie me antwoord geven op deze vraag 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tells 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Sinds wanneer ervaar je dit? Heb je eerder wel gebruik kunnen maken van je bundel? Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te  selecteren in je telefoon? Het kan namelijk zijn dat je nu niet verbonden bent met een netwerk. Ik wil ook voor je controleren of je blokkades hebt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren of er een blokkade actief is.

Ik hoor graag van je!

Reageer