Geen terugbetaling

  • 7 April 2023
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Kenmerk: 1506/1.21609818
Het is nu al bijna 3 maanden dat ik een terugbetaling moest krijgen vanwege een fout door t-mobile, dat ze de kosten van het simkaart abonnement twee keer in een maand van mijn bankrekening hebben afgenomen. Ik belde de klantenservice meer dan 10 keer gedurende die tijd en elke keer een belofte dat ik het binnen een week zou krijgen, ook met terugwerkende kracht, en nog steeds geen terugbetaling, ben heel teleurgesteld echt ontzettend slecht!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sowar 

Ik zie dat je inmiddels al met een collega hebt gesproken. Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij vooral weten dan help ik je graag verder. 

Hoi @Hajar 

ja klopt. Dat was een paar dagen geleden. Toen heeft een medewerker mij aan een andere afdeling verbonden die gesloten was, dus toen was ik echt moe geworden van bellen en heb niet meer gebeld.

graag help mij!

@Hajar

Je zegt dat je mij zou helpen, maar geen reactie heb ik gekregen in 11 dagen. Ik weet niet waarom #t-mobile zo moeilijk doet over een terugbetaling. Ik wil gewoon mijn geld terug!

Reputatie 6
Badge +6

@Hajar

Je zegt dat je mij zou helpen, maar geen reactie heb ik gekregen in 11 dagen. Ik weet niet waarom #t-mobile zo moeilijk doet over een terugbetaling. Ik wil gewoon mijn geld terug!

Hi @Sowar, mijn collega is even lekker aan het genieten van een welverdiende vakantie! Ik zoek graag voor je uit wat de status is van je terugbetaling. Kun je mij laten weten om welk bedrag het gaat? Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

@Sowar 

Dank voor het sturen van je privébericht met je gegevens! Ik heb direct een kijkje genomen in je account en ik zie dat het bedrag wel aan je is toegekend, maar dat het is opgenomen als tegoed in je account, zodat het kan worden verrekend. Nu zie ik dat het nummer niet meer actief is, dus het zal ook niet meer worden verrekend.

Geen zorgen, ik heb zojuist een verzoek voor je ingediend bij onze financiële afdeling om het bedrag terug te laten storten op je rekeningnummer. Je kunt het bedrag binnen 14 dagen terug verwachten op je rekening. Ik heb je zojuist hierover ook een bevestiging per mail toegestuurd. Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd, maar dat had te maken met dat het bedrag als tegoed is opgenomen in je account. Dit wordt niet altijd automatisch teruggestort, vandaar dat ik nu een verzoek hierover heb ingediend. 

Als je het bedrag binnen 14 dagen nog niet terug hebt ontvangen, kun je mij dan via deze weg een berichtje sturen? Dan ga ik uiteraard direct voor je op onderzoek uit! 
 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer