Beantwoord

go 19.2 abo naar nieuwe bundels

  • 16 September 2022
  • 6 reacties
  • 1011 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

 

ik heb een go 19.2 abo met 10gb en 120belminuten voor 20€ in de maand. ik zie dat jullie voor dit geld inmiddels 20gb+gratis 5g aanbieden. ik zou hier ook gebruik van willen maken ipv dat ik moet wachten tot maart 2023. Ik hoop dat dit mogelijk is, want ben verder tevreden over t-mobile :)

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 16 September 2022, 11:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gio2903 

Jouw abonnement is afgesloten met een oudere prijsplan en ondertussen is er een nieuwere prijsplan, helaas kun je niet zomaar naar het nieuwere prijsplan zonder te verlengen.

5G toegang kun je in My T-Mobile inschakelen voor 2 euro per maand.

jammer dat t-mobile daar niks in kan betekenen, dan word het een overstap naar VF volgend jaar (waar ik alles onbeperkt voor €25 p/m kan krijgen)..

Reputatie 7
Badge +15

@Gio2903

Bij T-Mobile krijg je ook alles onbeperkt icm 5G voor 25 euro wanneer je 2 of meer T-Mobile abonnementen op je adres hebt (klantvoordeel).

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Gio2903  Met Toestel kan het wel TM noemt dat Toestel Flexibiliteit. Hier kan je eenmalig gebruik van maken als je nu alleen Sim only  hebt

Is dat misschien een optie? Ik heb het goedkoopste toestel in de winkel gekocht (gelijk betaald) en kon zo gebruik maken van een nieuwe prijsplan.Let er wel op dat je tijdens de GOGOGO weken korting krijgt wat je weer kwijt raakt als je wil bijstellen 

 

 

 

ik heb het abo afgesloten via mobiel.nl icm toestel. dit is een s20 tmobile branded toestel. om nu weer een nieuw toestel te kopen voor het nieuwe prijsplan vind ik wat vroeg, deze is pas een jaar oud

Reputatie 7
Badge +14

@Gio2903 Helaas dan gaat dat niet. Wat nog wel kan is je abonnement afkopen.

maar dan moet je eerst je toestel helemaal betalen.

 

Dossier T-Mobile Early Renewal

Wil jij eerder een nieuw toestel bij je abonnement, maar kun je nog niet verlengen? T-Mobile heeft de oplossing: T-Mobile Early Renewal. Met deze service van T-Mobile bestel je al een nieuwe telefoon als je huidige contract pas 3 maanden loopt. Handig als er net een super mooie nieuwe telefoon is uitgekomen of als je jouw telefoon hebt laten vallen.

 

Zo werkt het

T-Mobile Early Renewal is heel eenvoudig. Je vraagt nu een nieuw 1- of 2-jarig abonnement aan, in combinatie met een telefoon. Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!

Je huidige abonnement inclusief toestelbundel loopt dus gewoon door tot de einddatum van het contract. Als je huidige abonnement is afgelopen, gaat je in je Early Renewal afgesloten nieuwe contract in. Je kunt dan niet nog een keer een nieuw toestel uitzoeken. Je moet dus extra lang met het toestel dat je bij je Early Renewal uitzoekt doen.

Let op: T-Mobile rekent eenmalig €71,12 voor deze service.

 

Reageer