Beantwoord

heb ik een early renewal met mijn huidige abonnement?

  • 6 August 2022
  • 5 reacties
  • 327 Bekeken

Hallo hoe kom ik erachter of mijn huidige abonnement een early renewal is?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 6 August 2022, 18:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tomeik1987 

Kan je de eerste factuur van je huidige contract terugzien? De kosten voor een Early Renewal zijn €71 en die zou je dan daar terug moeten zien denk ik.

Hallo @Tomeik1987 

Kan je de eerste factuur van je huidige contract terugzien? De kosten voor een Early Renewal zijn €71 en die zou je dan daar terug moeten zien denk ik.

Als het goed is 11 april 2019

Reputatie 7
Badge +14

Dat is dus ruim 3 jaar geleden.  Er is dan geen sprake meer van early renewal. Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen of direct verlengen met eventueel een nieuw toestel.

Reputatie 7
Badge +14

Dat is dus ruim 3 jaar geleden.  Er is dan geen sprake meer van early renewal. Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen of direct verlengen met eventueel een nieuw toestel.

Dat is niet zeker. Bij een early renewal moet je altijd eerst je lopende contract uitdienen voordat de early renewal ingaat. Soms kan het dus wel bijna vier jaar zijn. 
en is je huidige contract als early renewal begonnen kan je niet weer een early renewal afsluiten.

 

@Tomeik1987

Zo werkt het

T-Mobile Early Renewal is heel eenvoudig. Je vraagt nu een nieuw 1- of 2-jarig abonnement aan, in combinatie met een telefoon. Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!

Je huidige abonnement inclusief toestelbundel loopt dus gewoon door tot de einddatum van het contract. Als je huidige abonnement is afgelopen, gaat je in je Early Renewal afgesloten nieuwe contract in. Je kunt dan niet nog een keer een nieuw toestel uitzoeken. Je moet dus extra lang met het toestel dat je bij je Early Renewal uitzoekt doen.

Let op: T-Mobile rekent eenmalig €71,12 voor deze service.

 

Kan ik Early Renewal aanvragen?

Voordat je voor je T-Mobile-abonnement een Early Renewal kunt aanvragen, moet je aan enkele voorwaarden voldoen. Check ze hieronder.

  • Je huidige abonnement loopt al minimaal 3 maanden;
  • Je huidige abonnement is nog niet verlengbaar. Het duurt dus nog meer dan 120 dagen tot deze afloopt;
  • Je huidige abonnement is niet uit een eerdere Early Renewal ontstaan;
  • Je hebt al je T-Mobile-facturen betaald;
  • Je hebt geen bestaande Early Renewal, waarvan het abonnement nog moet ingaan;
  • Je nieuwe abonnement heeft een looptijd van 12 of 24 maanden.

Bel gewoon de klantenservice zij kunnen je verder helpen. 
Aanvragen moet altijd telefonisch, 

Fijn weekend

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tomeik1987 

Ik kan dit wel voor je controleren. Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum,volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag met je mee.