Beantwoord

hoe kan ik netflix koppelen?

  • 10 August 2021
  • 10 reacties
  • 1237 Bekeken

Hoe kan ik Netflix koppelen als je de code via sms hebt ontvangen? In de T-Mobile app is de knop koppelen uitgegrijsd.

 

icon

Beste antwoord door Dave 11 August 2021, 11:17

Bekijk origineel

10 reacties

Hoe kan ik Netflix koppelen als je de code via sms hebt ontvangen? In de T-Mobile app is de knop koppelen uitgegrijsd.

Helaas is je vraag niet helemaal duidelijk. Van wie heb je de SMS met code ontvangen?

Als je de code ontvangen hebt van T-Mobile omdat je bijvoorbeeld het T-Mobile Unlimited Entertainment abonnement hebt afgesloten, dan heb je een e-mail ontvangen met hierin een link. Door hierop te klikken verzilver je de code en wordt je Netflix abonnement via T-Mobile gefactureerd.

Mocht je geen e-mail hebben ontvangen kun je waarschijnlijk via deze link in je account bij Netflix de code ergens invoeren.

Ik heb alleen een sms gehad met met.netflix.com/   en dan code achter slash

Ik heb alleen een sms gehad met met.netflix.com/   en dan code achter slash

Je hebt het T-Mobile Unlimited Entertainment abonnement ??

 

Ja net vandaag afgesloten

 

Ja net vandaag afgesloten

Wat gebeurt er precies als je op de link klikt die in de SMS vermeld wordt? 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dick en Anet 

Op de website van T-Mobile staat ook dat je het koppelen ook kan laten regelen door de klantenservice, je kan dat anders ook proberen morgenochtend.

We gaan morgen wel langs de winkel.

 

Reputatie 7

Hi @Dick en Anet,

Jammer om te lezen dat het niet lukt om Netflix zelf via My T-Mobile te activere. Je wilt natuurlijk wel naar al die Netflix-krakers kunnen kijken! :grin:

Ik weet niet of jullie al langs de T-Shop zijn gegaan, maar anders ben ik er ook om te helpen. Als mijn hulp nog nodig is, stuur me dan even een privébericht met het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan ik spoedig aan de slag om te zorgen dat Netflix gekoppeld wordt en jullie snel kunnen bingewatchen!

We zijn erachter hoe het moet. Blijkbaar krijg je het alleen voor elkaar via de website.

We waren aan het kijken in de app en de knop koppelen was daar uitgegrijst. We kregen dit niet aan. Blijkbaar moet je op de website inloggen en dan via de website registreren. Als je dat gedaan hebt zie je in de app de knop koppelen ook niet meer uitgegrijst. 

Is het mogelijk om deze informatie in de FAQ op te nemen? Het liefst hoe je dit stap voor stap moet doen bij netflix. Wij konden deze informatie namelijk nergens vinden.

Vanmiddag maar kijken hoe we videoland kunnen koppelen en hoe we deezer aan sonos kunnen koppelen. 

Reputatie 7

Hoi @Dick en Anet,

Top dat het jullie al gelukt is! 

Het klopt inderdaad dat je op dit moment nog niet kunt activeren via de My T-Mobile App, dit is een bekend probleem en dit hopen we spoedig opgelost te hebben.

Veel kijkplezier en als er nog iets is dan weten jullie ons te vinden.

Reageer