Beantwoord

hoe lang ben ik al klant?

  • 5 August 2022
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Goedemiddag,

ik zou graag willen weten hoe lang ik al klant ben bij jullie en mijn huidige nummer heb.

Alvast bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 August 2022, 15:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5

 

Hey @Suze20383

In theorie zou je dit inderdaad zelf kunnen checken (via My T-Mobile). Wellicht kun je ook zoeken in je e-mail of bijvoorbeeld je afschriften. Als je het op prijs stelt laat ik graag een collega uitzoeken hoe ver wij komen. Heeft het een specifieke achtergrond voor een vraag of ben je gewoon benieuwd? In dat eerste geval kan ik je wellicht op een andere manier helpen. Zou je via een PB je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? 

Hoi @Suze20383,

Gaat je vraag over mobiel? Dan vind je de informatie omtrent je huidige mobiel abonnement (van en tot wanneer deze loopt) op deze pagina.

Als je vraag gaat over T-Mobile voor Thuis, dan vind je de informatie op deze pagina.

 

Voor beide pagina's moet je wel inloggen.

Reputatie 7
Badge +1

Als het goed is zou je dat op je persoonlijke pagina moeten kunnen zien,  ik heb zelf alleen T-Mobile thuis en daar staat het op My-T-Mobile Thuis.

Bij mobiel zou je het toch moeten kunnen zien op je mobiel, zelf heb ik een sim only  bij Youfone en daar staat precies vermeld hoe lang je klant ben enz.