Beantwoord

ik krijg na opwaardering van 10 euro geen gratis smsjes meer



Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @A boy 

Wat fijn dat het is gelukt. Wanneer je de magenta sleutel ziet zoals op het plaatje dan moet je nogmaals op het slot klikken en kijken of je die open krijgt. Als het slot niet open gaat dan kun je alsnog een cadeau kiezen. Dat cadeau is altijd maar 7 dagen geldig dat geldt zowel voor de sms’jes als MB’s en belminuten. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en dat het vanaf nu goed gaat. 

Zojuist spel gespeeld met de kluis op mijn mobiel, en daarop werkt het wel.

Er zijn 30 smsjes toegevoegd,

Maar waarom zijn ze maar 7 dagen geldig, ik dacht dat dat altijd veel langer was?

 

Quote van de Algemene Voorwaarden rondom Prepaid Surprise uit 2016 (12e puntje).

Het prijzenpakket van T-Mobile surprises bestaat iedere maand uit: 20 t/m 30 extra SMS’jes of 20 t/m 50 extra belminuten of 20 t/m 100 extra MB’s of € 5,- extra PrePaid tegoed. Deelnemer zelf kan uitkiezen zijn 7 dagen geldig vanaf het moment dat Deelnemer deze ontvangt en uitsluitend te gebruiken binnen Nederland

 

D.w.z. de geldigheidsduur van 7 dagen is al vanaf 2016  Ik kan mij ook niet herinneren (toen ik prepaid had voor mijn zoon) dat dit ooit langer is geweest.

Reputatie 1

Nou goed, dan zal ik wel abuis zijn:grinning:

En zolang het allemaal op mijn mobiel wel werkt, zal ik dat spel wel daarop blijven spelen

in plaats van op mij dekstop pc.

Wat mij betreft laten we het hier bij, en bedankt voor alle info en hulp.

Reageer