Beantwoord

Ik wil online opzeggen, krijg geen contact met telefonische klantenservice

  • 12 January 2022
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

T-mobile, het blijkt onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen. Ik wil mijn mobiele internet abonnement opzeggen, kan dat niet online? Dan hoef ik niet elke dag uren in de wacht te staan bij de klantenservice zonder dat ik iemand aan de lijn krijg. 
Ik hoor graag hoe ik dit op kan lossen.

 

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 12 January 2022, 13:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Tami , welkom bij de community.

Je kunt inderdaad online opzeggen in je my-t-mobile omgeving.

 

hoi @Tami , welkom bij de community.

Je kunt inderdaad online opzeggen in je my-t-mobile omgeving.

 

Dank voor de snelle reactie. Het gaat om een zakelijk abonnement, en ik krijg het bericht dat ik deze niet online kan opzeggen.

 

Reputatie 7
Badge +7

Halo @Tami ,

Er staat op de volgende link: https://www.t-mobile.nl/zakelijk/contact informatie hoe je contact kunt opnemen. Dit kan telefonisch: 0800-70112 of zelfs via mail.

Hopelijk lukt het met deze informatie.

Via de telefoon krijg ik geen contact, ondanks eindeloos in de wacht staan. Het mailadres had ik nog niet gevonden, ga ik proberen. Bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Tami ,

Graag gedaan, wil je eventueel even laten weten of het allemaal gelukt is?
Dit is dan ook gelijk een oplossing voor andere communityleden die met dezelfde vraag zitten.

Hallo @Tami ,

Graag gedaan, wil je eventueel even laten weten of het allemaal gelukt is?
Dit is dan ook gelijk een oplossing voor andere communityleden die met dezelfde vraag zitten.

Vandaag per mail bevestiging gehad dat mijn abonnement is beëindigd. Dus een goede oplossing om via de mail contact met ze op te nemen.