Beantwoord

Ik wil verlengen

  • 4 September 2022
  • 3 reacties
  • 375 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag mijn abonnement verlengen icm de Samsung s22 Ultra. Rechtstreeks bij T-mobile betaal ik voor de 128GB versie, eenmalig, een kleine 70 euro. Natuurlijk ben ik gaan kijken op internet. Tot mijn verbazing krijg ik te zien bij Belsimpel dat ik daar niks hoef te betalen en voor de 256GB versie hoef ik zelfs maar 20 euro bij te betalen.
De vraag naar T-Mobile, gezien ik al meer de 15 jaar klant ben, kunnen jullie mij dit ook rechtstreeks aanbieden? En zo niet, waarom kunnen hun dit wel aanbieden, want in mijn situatie veranderd er niks. Ik blijf dan alsnog klant van t-mobile.
Ik heb onbeperkt internet en onbeperkt bellen contract en wil verlengen voor 2 jaar.

Graag hoor spoedig van jullie.

Iedereen mag natuurlijk reageren.

Alvast bedankt allemaal.

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 September 2022, 12:13

Bekijk origineel

3 reacties

De vraag naar T-Mobile, gezien ik al meer de 15 jaar klant ben, kunnen jullie mij dit ook rechtstreeks aanbieden? En zo niet, waarom kunnen hun dit wel aanbieden, want in mijn situatie veranderd er niks. Ik blijf dan alsnog klant van t-mobile.

Bij externe partijen zijn telefoons over het algemeen goedkoper in tegenstelling tot de prijzen die providers voor toestellen vragen. Dit is iets wat je niet alleen tegenkomt bij T-Mobile maar geldt ook voor andere providers.

De reden waarom telefoons bij andere partijen vaak goedkoper zijn heeft o.a. te maken met aantallen waarmee ze toestellen inkopen, afspraken die met distributeurs gemaakt worden etc.

Of te wel… neen, T-Mobile kan de prijs helaas niet verlagen van een smartphone. Je bent natuurlijk vrij om via een andere partij je abonnement te verlengen. Wil je echt via T-Mobile zelf verlengen? Maak dan gebruik van een site zoals CashbackXL, vaak krijg je via deze partij een cashback bedrag terug als je verlengt, een nieuw abonnement afsluit etc. op die manier wordt je bestelling toch wat goedkoper. Nu op dit moment krijg je als je de bestelling via CashbackXL doet € 20,00 terug.

Overigens heeft hoe lang je klant bent bij een provider vandaag de dag geen invloed meer op het wel of niet verkrijgen van (extra) kortingen. 

De vraag naar T-Mobile, gezien ik al meer de 15 jaar klant ben, kunnen jullie mij dit ook rechtstreeks aanbieden? En zo niet, waarom kunnen hun dit wel aanbieden, want in mijn situatie veranderd er niks. Ik blijf dan alsnog klant van t-mobile.

Bij externe partijen zijn telefoons over het algemeen goedkoper in tegenstelling tot de prijzen die providers voor toestellen vragen. Dit is iets wat je niet alleen tegenkomt bij T-Mobile maar geldt ook voor andere providers.

De reden waarom telefoons bij andere partijen vaak goedkoper zijn heeft o.a. te maken met aantallen waarmee ze toestellen inkopen, afspraken die met distributeurs gemaakt worden etc.

Of te wel… neen, T-Mobile kan de prijs helaas niet verlagen van een smartphone. Je bent natuurlijk vrij om via een andere partij je abonnement te verlengen. Wil je echt via T-Mobile zelf verlengen? Maak dan gebruik van een site zoals CashbackXL, vaak krijg je via deze partij een cashback bedrag terug als je verlengt, een nieuw abonnement afsluit etc. op die manier wordt je bestelling toch wat goedkoper.

Hoi,

Bedankt voor het antwoord. Dan zal ik mijn t-mobile contract verlengen bij belsimpel en gelukkig blijf ik dan toch klant van t-mobile.

Dank u.

Wat je moet bijbetalen en de rest op krediet kan nu eenmaal verschillen, Ik zou eigenlijk naar beide gaan kijken, wat betaal je nu eigenlijk totaal voor het toestel bij de verschillende aanbieders.

Bijvoorbeeld, je betaald bij TM zelf 70 euro direct en 500 op krediet is totaal 570 euro voor het toestel, bij belsimpel betaal je niks gelijk maar 610 op krediet, dan is dus de tweede in dit voorbeeld toch duurder.

Daarbij, waarom wil je rechtstreeks bij T-Mobile verlengen, je krijgt hetzelfde maar dan misschien goedkoper, dat is marktwerking en werkt dus in jou voordeel.

En T-Mobile is geen telefoon verkoper, daar kunnen de prijzen hoger zijn dan bij de echte telefoon dozen schuivers die voor alle partijen de boel verzorgen, voor hun is het corebusiness en kopen daarbij groter in waardoor zij ook lagere inkoop prijzen kunnen bedingen. win win voor jou.

Reageer