Beantwoord

In gebrekestelling

  • 8 July 2021
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

In juli 2020 heeft T-mobile mijn toenmalige provider Tele2 zakelijk overgenomen. Wij hebben toen een 2-jarig contract/abonnement afgesloten onder nadrukkelijke voorwaarde dat wij de diverse nummers kunnen doorschakelen naar ons callcentre in geval er:

  1. geen bereik is
  2. het nummer in gesprek is
  3. de telefoon uit staat (wij werken in de zonnepanelen en op het dak moet de telefoon uit om veiligheidsredenen).

Dit was mogelijk met het duurste zakelijke abonnement.

 

Circa 6 maanden geleden heeft T-Mobile zonder enige vorm van communicatie deze dienst afgesloten, zodat wij niet meer datgene geleverd krijgen wat wij contractueel zijn overeengekomen. Wij hebben T-mobile verzocht de overeenkomst daarom te ontbinden, maar dat wordt geweigerd. 

Wij worden onbeschoft behandeld door de medewerkers van de klantenservice; als we vragen met wie we gesproken hebben wordt gewoon opgehangen!!!

 

Inmiddels zijn al onze telefoons afgesloten, waardoor wij onze klanten niet kunnen bellen. Wij leiden daardoor grote schade.

Hierbij stellen wij T-Mobile daarom in gebreke. Een kopie van dit bericht sturen wij aan onze advocaat Mr. Ir.I.P. Biemond, die onze belangen in deze verder zal behartigen.

 

Hoogachtend,

Ing. J.A. Boogert

J.A.B. Beheer BV

KoosZon BV

SolarKoos BV

KoosKlus BV

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 8 July 2021, 10:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @KoosZon BV,

Welkom op deze klant-helpt-klant community. Op deze community helpen klanten elkaar. Een formele ingebrekestelling via dergelijke community is juridisch niet houdbaar. Dit moet schriftelijk worden overhandigd aan de partij. Je kunt jouw aangetekende klachtbrief sturen naar het T-Mobile hoofdkantoor aan het Waldorpstraat te Den Haag. Ik raad overigens aan om daarin ook jouw voorgestelde oplossing op te nemen en bijbehorende termijn.

Toch hoop ik voor je dat de moderators op deze community je verder kunnen helpen. Zij kijken vanuit T-Mobile mee op deze community en ondersteunen waar mogelijk.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KoosZon BV 

Wat jammer dat er onduidelijkheid is over je abonnement. Aangezien het om een zakelijk abonnement gaat, wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice. Zij kunnen dit direct voor je oppakken en je verder helpen. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer