Beantwoord

In winkel aangekochte telefoon omruilen?

  • 28 March 2021
  • 8 reacties
  • 3264 Bekeken

3 dagen geleden een nieuwe telefoon gekocht de iPhone 12 pro in de t mobile shop , nu blijkt dat ik de verkeerde heb gekocht en wil graag

de iPhone 12pro Max 

geven jullie die service dat in deze kan inruilen in de winkel ?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 28 March 2021, 17:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nee, je kan alleen de hele transactie annuleren en het toestel terugsturen. Als het ongebruikt in de doos zit krijg je het aankoopbedrag volledig terugbetaald. Zie hier de pagina met informatie en het formulier.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @tanjamotke  Oei terwijl het beide mooie toestellen zijn snap ik dat je een grotere wil?

Heb je in de winkel niet gekeken wat je kocht? 

Zit er een krediet op het toestel? (Je hebt 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst dat je hebt afgesloten. In deze periode mag je de toestelkredietovereenkomst én het abonnement opzeggen.)

Ga even langs de shop wie weet willen ze nog iets voor je doen, normaal gesproken heb je op gekochten telefoons in een winkel geen bedenktijd daar je kan zien wat je koopt.

Online bestellingen hebben weer wel een bedenktijd van 14 dagen.


Optie 2 is Wacht tot de moderators je kunnen helpen want zij weten het juiste antwoord.

Groetjes. 

Reputatie 7
Badge +14

Die 'beperking' van een aankoop in de winkel lijkt er niet meer te zijn! Alleen kun je het toestel niet in de winkel omruilen. Je kan alleen schriftelijk het abonnement annuleren en het toestel terugsturen.

 

Beste T-Mobile,

Ik sluit een nieuwe abonnement af met Iphone 12 Pro. De medewerker geeft mij een verkeerde versie mee (fout1). Ik sta nog voor de winkel en loop terug. Mij wordt gezegd de telefoon terug te sturen (!) Daarna kan ik weer een nieuw abonnement met goede toestel aanvragen. Ik bel de klantenservice op met de vraag of ik álle accessoires mee moet sturen. Dit wordt zowel bevestigd door de telefonische klantenservice en de winkelmedewerkers. Ik krijg het bedrag van de telefoon vergoedt, maar niet de accessoires. Ik bel weer (Dit kost tijd. Ik heb een baan en gezinsleven) Ik had de accessoires toch niet mee moeten sturen, hoor ik. T-Mobile jullie maken fout op fout en zijn daarna onbereikbaar. Iedereen vindt het ‘vervelend’ Maar niemand komt met een oplossingen…Ik ben nog steeds aan het wachten (waarop en op wie is onduidelijk) Feit is dat T-Mobile de processen niet op orde heeft, met onjuiste informatie komt, de vinger vervolgens naar elkaar wijst en onbereikbaar blijft. Zeer frustrerend..

Beste T-Mobile,

Ik sluit een nieuwe abonnement af met Iphone 12 Pro. De medewerker geeft mij een verkeerde versie mee (fout1). Ik sta nog voor de winkel en loop terug. Mij wordt gezegd de telefoon terug te sturen (!) Daarna kan ik weer een nieuw abonnement met goede toestel aanvragen. Ik bel de klantenservice op met de vraag of ik álle accessoires mee moet sturen. Dit wordt zowel bevestigd door de telefonische klantenservice en de winkelmedewerkers (fout2). Ik krijg het bedrag van de telefoon vergoedt, maar niet de accessoires. Ik bel weer (Dit kost tijd. Ik heb een baan en gezinsleven) Ik had de accessoires toch niet mee moeten sturen, hoor ik. T-Mobile jullie maken fout op fout en zijn daarna onbereikbaar. Iedereen vindt het ‘vervelend’ Maar niemand komt met een oplossingen…Ik ben nog steeds aan het wachten (waarop en op wie is onduidelijk) Feit is dat T-Mobile de processen niet op orde heeft, met onjuiste informatie komt, de vinger vervolgens naar elkaar wijst en onbereikbaar blijft. Zeer frustrerend..

 

Reputatie 7
Badge +14

Alleen de accessoires die bij het abonnement met telefoon aankoop horen en  in het doosje van de fabrikant zaten moeten terug. Andere losse aankopen in de winkel vallen niet onder het retour recht.

Daar was ik al lang achter @eric Wanneer adviseren jullie klanten correct ipv achteraf communiceren. Uw collega’s, zowel in de winkel als aan de telefoon hadden hier duidelijker over moeten zijn en geen tegenstrijdige antwoorden moeten geven. Dat is de strekking van mijn bericht. Kortom, ik ben in een complete drama zonder uitweg beland. En jullie zijn op geen enkele manier te bereiken voor hulp. Wel dit soort reacties van Eric (de bot 🤖) om de risico te beheersen. 

Reputatie 7

@JefPat

Eric is, net als jij, een klant van T-Mobile en hij is zeer behulpzaam hier op de Community, maar hij is geen medewerker. Dit is in de eerste plaats een klant-helpt-klant-community, dus je ontvangt meestal antwoorden van medegebruikers die willen helpen en daarom mag je ze best wat vriendelijker benaderen. Je kunt een medewerker, zoals ik, herkennen aan het logo van T-Mobile naast de username.

Je hebt jouw verhaal ook al eerder in dit topic gedaan. Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen je vraag herhaalt in verschillende topics. Daarom gaat dit topic op slot.