[INFO] Dagbundel Unlimited gaat omhoog naar 10 GB!

  • 17 March 2021
  • 54 reacties
  • 4282 Bekeken
[INFO] Dagbundel Unlimited gaat omhoog naar 10 GB!

Toon eerste reactie

54 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Robe90 

Voor storingen kun je unlimited vouchers krijgen waarmee je een week onbeperkt kunt internetten, zonder een limiet.

Deze kan een moderator je geven.

Recentelijk ben ik overgestapt naar T-Mobile Thuis + Mobile. Het mobiele abonnement had ik al, maar vandaag zou de monteur komen voor installatie. Vanochtend is mijn verbinding al stop gezet, dus ik verwachtte de monteur relatief snel. Echter had ik wel internet nodig voor mijn vaste computer om wat werk te kunnen verrichten.

 

Dan vliegen die MB's er alsnog snel door! Binnen 2 uur was mijn 8GB al op en had ik bewust al alle overbodige applicaties gesloten om de data binnen de perken te houden. Natuurlijk zal dit niet zo snel aangetikt worden bij casual mobiel gebruik, maar in dit geval dus wel. Dan is het wel mooi om te horen het nu 8 + 2 is geworden maar mijn inziens blijf je dan nog steeds snel door de bundel heen te gaan. In dat geval zou ik de minimale verlenging water meer gelijktrekken, naar b.v. 8+5. Of als T-mobile heel ruimhartig zou zijn 8+8.

 

Ik snap natuurlijk dat het ter bescherming van het netwerk is, maar we praten hier over enkele gigabytes en geen honderden.

Wat geweldig en net per december mijn abonnement daarvoor opgezegd. Zou graag weer terug gaan. Heb net een bericht gestuurd.

Reputatie 3

@staub3232  nee 8gb en aanvulling van 2gb aanvuller

Reputatie 2

Hij heeft meteen een keer aangevuld zodoende 10gb

Reputatie 2

🥳🥳🥳 Hoppa....bedankt 🆃-🅼🅾🅱🅸🅻🅴 , het is gelukt. 🥳🥳🥳

 

Jij hebt een dag tegoed van 10Gb ipv 8gb?

Reputatie 2

Top het werkt. Bedankt.  Hoera

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Een aantal van jullie hadden het al gespot: De verhoogde dagbundel van 8GB is nu ook zichtbaar en bruikbaar! :muscle: Alvast veel plezier ermee!

Er is nog één klein probleem met het abonnement GO Unlimited 17.2, daarbij is de 2GB-aanvuller op dit moment niet zichtbaar in de My T-Mobile App. Via de online versie kun je deze wel gewoon inzien. Dit probleem lossen we natuurlijk ook nog zo spoedig mogelijk op!

Mochten er nog vragen zijn horen we het graag en voor nu een fijne vrijdag! :wave:

Reputatie 7
Badge +14

Zo, dat is andere koek!

Reputatie 3

🥳🥳🥳 Hoppa....bedankt 🆃-🅼🅾🅱🅸🅻🅴 , het is gelukt. 🥳🥳🥳

 

Ook netjes van tmobile dat het ook voor bestaande abonnees geldt.

Ik zat te twijfelen om te verlengen, maar nu...........

Reputatie 3

Bravo 🆃-🅼🅾🅱🅸🅻🅴 🥳🥳🥳

Reputatie 3

@David   hup hup 😉😉

Reputatie 1

Geweldig! Ik heb al een paar keer gevraagd of deze limiet omhoog kon en nu is het eindelijk zo ver! Bedankt T-Mobile voor naar je klanten luisteren en voor de goede service die jullie geven!

Reputatie 2

@Jellesbode

@rdf-70

Jellesbode heeft je inderdaad de goede weg gewezen! Is het gelukt?

Niet echt. Maar ik heb ondertussen weer toegang tot de website gekregen (iets met wachtwoorden) en ik zie dat ik:

  • Unlimited data & bellen

heb. Dus ik neem aan dat ik ook de verhoging mee pik.

Klopt staat in de lijst.

@Jellesbode

@rdf-70

Jellesbode heeft je inderdaad de goede weg gewezen! Is het gelukt?

Niet echt. Maar ik heb ondertussen weer toegang tot de website gekregen (iets met wachtwoorden) en ik zie dat ik:

  • Unlimited data & bellen

heb. Dus ik neem aan dat ik ook de verhoging mee pik.

Reputatie 7

@Jellesbode 

Onze verwachting is dat we het vannacht kunnen oplossen en dat het dan helemaal werkzaam is. Dit is natuurlijk altijd met een slag om de arm, want je weet nooit wat je tegenkomt onderweg.. :fingers_crossed: Als we meer info hebben dan delen we dat gelijk hier in het topic!

Dank ook voor je feedback over die 20%, wie weet gebeurt dit ooit nog in de toekomst, maar op de korte termijn verwacht ik hier geen wijzigingen in.

@rdf-70 

Jellesbode heeft je inderdaad de goede weg gewezen! Is het gelukt?

Reputatie 2

Nu T-Mobile app dan bij abonnement. Op abonnement klikken dan krijg je de naam van je abonnement te zien.

Waar kun je in de app zien wel abonnement je hebt?

Reputatie 2

Er staat vanaf 17 maart maar de klantenservice geeft door dat het volgende week ingaat.

Nu nog het aanvullen  de 2e keer moet je 20% over hebben om aan te vullen dat zou ook fijn zijn als dat iets ruimer wordt.

Reputatie 3

Ok...bedankt voor de reactie

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Dank voor de positieve berichten, altijd tof om te zien! :smiley:

@CrisTien, we nemen je suggestie zeker mee, wie weet wat er mee gedaan kan worden in de toekomst!

@Ad1974, zoals je in de update kunt lezen zijn we er nog druk mee bezig, dus het kan inderdaad kloppen dat je nog niet alles terug ziet. Dit zal spoedig worden aangepast!

Reputatie 3

Sinds gisteren is bij mij alleen de aanvuller omhoog gegaan. De dagbundel staat nog steeds op 5 ipv 8. Ik heb GO Unlimited.

Reputatie 1

T-Mobile, briljant!! :grinning: Dit is waarom ik voor het eerst in mijn leven een abonnement van meer dan 1 jaar afgesloten bij jullie! Gaaf dat jullie wederom voorop lopen. Als onderzoeker heb ik soms van die dagen dat ik de volledige dag via T-Mobile op MS-teams zit als spin in het web, met veel professionals die afhankelijk zijn een ongestoorde uitzending via 4G. Die 5gb was dan soms net te krap en dat gepruts met het verhogen van bundels per 1gb is maar gedoe gedurende het onderzoek. Geen abonnementsvorm, ook niet bij de concurrentie, voorzag echter in een ruimer ‘onbeperkt’ internet. 8GB is absoluut een uitkomst voor mij, want dat is in mijn ervaring echt voldoende voor een volledige dag intensief kantoorwerk. Nogmaals, top :thumbsup:

Reputatie 3

Geweldig nieuws!!👍👍👍

Reageer