[INFO] Dagbundel Unlimited gaat omhoog naar 10 GB!

  • 17 March 2021
  • 54 reacties
  • 4281 Bekeken
[INFO] Dagbundel Unlimited gaat omhoog naar 10 GB!

Toon eerste reactie

54 reacties

Wat geweldig en net per december mijn abonnement daarvoor opgezegd. Zou graag weer terug gaan. Heb net een bericht gestuurd.

Reputatie 7
Badge +15

Ik had het dan verkeerd begrepen, ik dacht dat je T-Mobile thuis verbinding was gestopt.

Bij alle andere providers hebben ze nog steeds 5+1 GB dus bij T-Mobile is dat al veel beter en voor de meeste ook meer dan voldoende.

Ik begrijp T-Mobile ook wel dat ze het netwerk niet te veel willen belasten zodat iedereen zonder problemen kan internetten.

Reputatie 1

Ik ben erg blij met de srap naar 8GB dagtegoed per dag en daarnaast 2GB per keer. In de toekomst zal die wederom verwacht ik verhoogd worden. Hopelijk gaan we ooit terug naar echt onbeperkt zonder limieten. 

 

Ik mag al in Oktober verlengen en ga dan zeker kiezen voor een 2 jarige T-Mobile Unlimited pakket voor €25,- met 5G. 

 

Moment heb ik 12GB pakket met onbeperkt bellen bij T-Mobile met een Galaxy S20 Ultra en mijn vrouw heeft hetzelfde pakket en toestel 

 

Gemiddeld verbruik in de afgelopen 6 maanden:1755 MB

Hoogste verbruik in periode: 2655 MB in maand maart

 

Wegens corona en op werk en thuis altijd op de Wi-Fi 

Reputatie 7
Badge +15

Als dat gaat gebeuren in de toekomst dan komt daar zeker een topic over net als deze 😉

Reputatie 7
Badge +14

Wat een goed bericht, telkens weer een stap omhoog. TM maakt het helemaal waar! 
 

De dagbundel is voor alle unlimited odidoklanten is verhoogd van 10gb naar 20 gb. De aanvuller is nog steeds 2gb.

Hulde voor Odido!

https://tweakers.net/nieuws/214058/odido-verhoogt-daglimiet-van-unlimited-abonnementen-naar-20gb-met-2gb-aanvullers.html

https://tweakers.net/nieuws/214058/odido-verhoogt-daglimiet-van-unlimited-abonnementen-naar-20gb-met-2gb-aanvullers.html

Waarom communiseert Odido dat niet aan zijn klanten?

Wel aardig van Odido dat het de daglimiet ook verhoogt voor bestaande klanten.

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement is het maandlimiet voor gebruik binnen de EU inmiddels verhoogt naar 30GB per maand, voor unlimited abonnementen. Word deze verhoging ook op korte termijn doorgevoerd voor de bestaande unlimited abonnementen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pieter1111112 

De 30GB in de EU geldt voor alle abonnementen vanaf Go 18 Unlimited. Ik zie dat jij een een Go 21.1 hebt en dus ook 3OGB in de EU. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb begrepen dat het vanaf 28 juni voor bestaande klanten zichtbaar wordt in de app.

Reputatie 2

Gaat dit ook gelden voor Tele2 unlimit gebruikers 

Aangezien die vroeger ook van 5Gb naar 8Gb zijn gegaan.

Zal wel mooi zijn kijk veel tv op mijn telefoon namelijk.

Reputatie 7
Badge +15

.

Reputatie 3

Goedemorgen lezer,

Vanaf 15 februari gaat de dagbundel omhoog van 8 GB naar 10 GB om de dag mee te starten! 

Deze verhoging gebeurt automatisch, je hoeft er verder niets voor te doen. De GB-aanvullers blijven 2 GB, daar verandert niets aan.

 

Voor wie?

Deze verhoging geldt voor bijna alle vormen van Unlimited:

Alle nieuwe en bestaande Go/@Work abonnementen;
Ook wanneer je de bundel van X GB bijstelt naar Unlimited data;
Dit geldt ook voor Tablet abonnementen;
Unlimited Data for a Day.

Dit geldt alleen niet voor:

Klanten met Go 17.1 en Go 17.2
Klanten met 4G voor Thuis
PrePaid Unlimited data vandaag / weekend



Niet iedereen tegelijk

Het verhogen van het dagtegoed is technisch best ingewikkeld. Daarom duurt het ongeveer een week (tussen 15 en 23 februari) voordat alle klanten met unlimited data voortaan 10 GB dagtegoed hebben.

 

Als er vragen zijn, laat het dan in dit topic weten!

Het is inmiddels 24-2-22 en ik heb nog steeds 8GB dagtegoed met mijn 17,2 abonnement. Kost het toch meer tijd?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dRichardK 

De verhoging naar 10GB geldt niet voor 17.1 en 17.2 abonnementen zoals hierboven ook staat aangegeven. Voor deze abonnementen blijven de huidige volumes staan. Ik hoop dat je nu meer duidelijkeid hebt.

Reputatie 3

Hi @dRichardK 

De verhoging naar 10GB geldt niet voor 17.1 en 17.2 abonnementen zoals hierboven ook staat aangegeven. Voor deze abonnementen blijven de huidige volumes staan. Ik hoop dat je nu meer duidelijkeid hebt.

Oja dat had ik even niet gezien :joy: . Nou het geeft niet hoor ik betaal €13.41 pm voor een unlimited abonnement. Dus ik heb niks te klagen. En ik zie in mijn andere abonnement d Go 19.2 dat het daar inmiddels is doorgevoerd

Reputatie 3

Sinds gisteren is bij mij alleen de aanvuller omhoog gegaan. De dagbundel staat nog steeds op 5 ipv 8. Ik heb GO Unlimited.

Reputatie 3

Ok...bedankt voor de reactie

Waar kun je in de app zien wel abonnement je hebt?

Reputatie 2

@Jellesbode

@rdf-70

Jellesbode heeft je inderdaad de goede weg gewezen! Is het gelukt?

Niet echt. Maar ik heb ondertussen weer toegang tot de website gekregen (iets met wachtwoorden) en ik zie dat ik:

  • Unlimited data & bellen

heb. Dus ik neem aan dat ik ook de verhoging mee pik.

Klopt staat in de lijst.

Reputatie 3

@staub3232  nee 8gb en aanvulling van 2gb aanvuller

Recentelijk ben ik overgestapt naar T-Mobile Thuis + Mobile. Het mobiele abonnement had ik al, maar vandaag zou de monteur komen voor installatie. Vanochtend is mijn verbinding al stop gezet, dus ik verwachtte de monteur relatief snel. Echter had ik wel internet nodig voor mijn vaste computer om wat werk te kunnen verrichten.

 

Dan vliegen die MB's er alsnog snel door! Binnen 2 uur was mijn 8GB al op en had ik bewust al alle overbodige applicaties gesloten om de data binnen de perken te houden. Natuurlijk zal dit niet zo snel aangetikt worden bij casual mobiel gebruik, maar in dit geval dus wel. Dan is het wel mooi om te horen het nu 8 + 2 is geworden maar mijn inziens blijf je dan nog steeds snel door de bundel heen te gaan. In dat geval zou ik de minimale verlenging water meer gelijktrekken, naar b.v. 8+5. Of als T-mobile heel ruimhartig zou zijn 8+8.

 

Ik snap natuurlijk dat het ter bescherming van het netwerk is, maar we praten hier over enkele gigabytes en geen honderden.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Robe90 

Voor storingen kun je unlimited vouchers krijgen waarmee je een week onbeperkt kunt internetten, zonder een limiet.

Deze kan een moderator je geven.

Hallo @Robe90 

Voor storingen kun je unlimited vouchers krijgen waarmee je een week onbeperkt kunt internetten, zonder een limiet.

Deze kan een moderator je geven.

Dat is mooi om te horen, maar dan hebben wij het over storingen. Nu betreft het geen storing, maar moest ik wel enkel wat werk kunnen blijven verrichten op mijn laptop. Dan is het niet zo fijn om de 2GB's een aanvraag te moeten doen. Door het op te plussen met 5GB scheelt je het al weer de helft aan aanvragen. ~5 mbps kan iedereen denk ik voldoende mee doen, maar als die 5mbps continue benut zijn dan verbruik je per uur al meer dan 2gb. Om nou elk uur op te waarderen is ook wat.

 

Begrijp mij niet verkeerd, dit is een stap in de goede richting, maar voor het opwaardeer gedeelte zou het toch fijner zijn als men kan aanvullen met 5GB, zodat je er over het algemeen pas na 2 uur opnieuw geconfronteerd mee wordt. Maar voor een unlimited abonnement verwacht ik op zijn minst toch wel bij het overschrijden van de initiele 8GB data dat ik per opwaardeer poging toch op z'n minst een paar uur weer mee verder kan.

Ik kom deze thread net tegen. Ik heb @Work Unlimited (volgens factuur in My T-Mobile) en @WORK-ABONNEMENT volgens de Abonnement pagina in de app. Ik heb nog steeds de daglimiet van 5 GB, maar kan wel per 2 GB aanvullen. Waar kan ik het beste support vragen? Ik heb een zakelijk abonnement, maar regel het graag zelf ipv via via met de administratie. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Artemis_70 

Je zou hiervoor het beste contact kunnen opnemen met onze zakelijke klantenservice. Zij kunnen je direct verder helpen en hebben inzicht tot je gegevens. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer