[INFO] Dagbundel Unlimited gaat omhoog naar 10 GB!

  • 17 March 2021
  • 54 reacties
  • 4276 Bekeken
[INFO] Dagbundel Unlimited gaat omhoog naar 10 GB!
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

[Update 15 februari 2022]

Vanaf 15 februari gaat de dagbundel omhoog van 8 GB naar 10 GB om de dag mee te starten! 

Deze verhoging gebeurt automatisch, je hoeft er verder niets voor te doen. De GB-aanvullers blijven 2 GB, daar verandert niets aan.

Voor wie?

Deze verhoging geldt voor bijna alle vormen van Unlimited:

Alle nieuwe en bestaande Go/@Work abonnementen;
Ook wanneer je de bundel van X GB bijstelt naar Unlimited data;
Dit geldt ook voor Tablet abonnementen;
Unlimited Data for a Day.

Dit geldt alleen niet voor:

Klanten met Go 17.1 en Go 17.2
Klanten met 4G voor Thuis
PrePaid Unlimited data vandaag / weekend

Niet iedereen tegelijk

Het verhogen van het dagtegoed is technisch best ingewikkeld. Daarom duurt het ongeveer een week (tussen 15 en 23 februari) voordat alle klanten met unlimited data voortaan 10 GB dagtegoed hebben.

 

[Oorspronkelijk bericht 17 maart 2021]

Hi allemaal,

De titel verklapt het nieuws eigenlijk al: We gaan per 17 maart 2021 de dagbundel van de (meeste) Unlimited abonnementen verhogen van 5 naar 8 GB én de aanvullers worden verhoogd van 1 naar 2 GB. Met deze wijziging kun je langer met je dagbundel doen én meer data aanvullen wanneer dit nodig blijkt te zijn! 

In dit topic vind je antwoorden op de meeste vragen, dus neem dit even rustig door. Mocht je na het lezen van de antwoorden toch nog vragen hebben dan kun je dat in dit topic laten weten!

 

[Update 19 maart 9:17]

De verhoogde dagbundel van 8GB is nu ook zichtbaar en bruikbaar in de My T-Mobile App en online.

Er is nog één klein probleem met het abonnement GO Unlimited 17.2, daarbij is de 2GB-aanvuller op dit moment niet zichtbaar in de My T-Mobile App. Via de online versie kun je deze wel gewoon inzien. Dit probleem lossen we natuurlijk ook nog zo spoedig mogelijk op!

 

FAQ

Voor welke Unlimited-abonnementen geldt deze wijziging van de dagbundel en aanvullers?

Deze wijziging geldt voor: 

  • Unlimited GB + bellen 17.2
  • Tablet Unlimited GB 17.2
  • Unlimited GB + bellen versie USA 17.2
  • Unlimited GB + bellen '18
  • Unlimited GB + 120 min. bellen 19.1
  • Unlimited GB + bellen 19.1
  • Unlimited GB + 120 min. bellen
  • Unlimited data & bellen
  • Unlimited data & bellen - Plus
  • Tablet Unlimited GB '18
  • Tablet Unlimited GB 19.1
  • Tablet Unlimited GB
  • Unlimited GB + bellen versie USA '18
  • Unlimited GB + bellen versie USA '18
  • Unlimited GB + 120 min. bellen USA versie 19.1
  • Unlimited GB + 120 min. bellen USA versie 19.1
  • Unlimited GB + bellen USA versie 19.1
  • Unlimited GB + bellen USA versie 19.1
  • Unlimited Data for a Day NL
  • @Work Unlimited

 

Deze wijziging geldt niet voor: 

  • Unlimited NL + EU 17.1
  • Tablet Unlimited NL + EU 17.1
  • Unlimited NL + EU + USA 17.1
  • Oneindig Online Smartphone
  • 4G voor Thuis FUP 150
  • 4G voor Thuis FUP 500
  • 4G voor Thuis Extra Snel
  • Unlimited 4G voor Thuis '18

 

Waar kan ik controleren welk Unlimited-abonnement ik heb?

Op jouw My T-Mobile kun je checken van welk abonnement jij gebruik maakt en of jouw abonnement dus ook in aanmerking komt voor deze verhoging.

 

Mijn abonnement komt niet in aanmerking, maar ik wil hier wel graag van gebruik van maken. Kan dat?

Andere bundel dan Unlimited bij abonnement
 

Het kan zijn dat je nu een abonnement hebt wat wél in het lijstje abonnementen staat waarop dit wordt aangepast, maar je hebt misschien nog geen Unlimited-bundel bij jouw abonnement. Dit kun je eenvoudig en snel zelf via jouw My T-Mobile ophogen en dan krijg je ook dezelfde dagbundel en aanvullers bij jouw abonnement.  

 

Op jouw My T-Mobile zie je dan ook direct wat jouw nieuwe maandkosten worden.

 

Abonnement waar deze wijziging niet op wordt toegepast, maar verlengd kan worden.
 

Het kan echter ook zo zijn dat je een abonnement hebt wat in het lijstje staat wat niet in aanmerking komt voor deze wijziging, maar ondertussen wél kunt verlengen naar een abonnement wat in het eerste lijstje staat en waar de wijziging dus wel wordt toegepast.

 

In dat geval kun je via jouw My T-Mobile jouw abonnement direct verlengen (als Sim Only of met toestel) om zo ook in aanmerking te komen voor de hogere dagbundel en aanvuller.

 

Waarom worden de abonnementen van 4G voor Thuis niet gewijzigd?

Voor 4G voor Thuis is het abonnement in de zomer van 2020 al aangepast en toen zijn de GB-aanvullers al verhoogd. Op onze website vind je meer informatie over 4G voor Thuis.

 

Mochten er nog andere vragen zijn, let us know!


54 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wow. T-Mobile is weer de eerste in de markt die luistert naar haar klanten en de achterhaalde hoeveelheid data per dag verhoogd!

Reputatie 7
Badge +14

Geweldig, helemaal blij voor iedereen.

dit was een wens van de klanten, TMobile luistert goed en mits mogelijk voeren ze het ook uit! 👍🏻😂❤️
Nu nog vakantiebundels verkopen aub. T&S is alleen voor het buitenland en mega duur.

 

Reputatie 7
Badge +14

Wow. T-Mobile is weer de eerste in de markt die luistert naar haar klanten en de achterhaalde hoeveelheid data per dag verhoogd!

@David heeft trouwens 3 minuten na T-Mobile bij hun andere merk, Tele2, dezelfde aankondiging gemaakt. Dus zijn er van de 4 “unlimited” merken al 2 die een fors hogere FUP hebben. De andere zullen misschien T-Mobile wel weer volgen.

Reputatie 3

Dit is echt SUPERrrrrrrrrr

Reputatie 3

Geweldig nieuws!!👍👍👍

Reputatie 1

T-Mobile, briljant!! :grinning: Dit is waarom ik voor het eerst in mijn leven een abonnement van meer dan 1 jaar afgesloten bij jullie! Gaaf dat jullie wederom voorop lopen. Als onderzoeker heb ik soms van die dagen dat ik de volledige dag via T-Mobile op MS-teams zit als spin in het web, met veel professionals die afhankelijk zijn een ongestoorde uitzending via 4G. Die 5gb was dan soms net te krap en dat gepruts met het verhogen van bundels per 1gb is maar gedoe gedurende het onderzoek. Geen abonnementsvorm, ook niet bij de concurrentie, voorzag echter in een ruimer ‘onbeperkt’ internet. 8GB is absoluut een uitkomst voor mij, want dat is in mijn ervaring echt voldoende voor een volledige dag intensief kantoorwerk. Nogmaals, top :thumbsup:

Reputatie 3

Sinds gisteren is bij mij alleen de aanvuller omhoog gegaan. De dagbundel staat nog steeds op 5 ipv 8. Ik heb GO Unlimited.

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Dank voor de positieve berichten, altijd tof om te zien! :smiley:

@CrisTien, we nemen je suggestie zeker mee, wie weet wat er mee gedaan kan worden in de toekomst!

@Ad1974, zoals je in de update kunt lezen zijn we er nog druk mee bezig, dus het kan inderdaad kloppen dat je nog niet alles terug ziet. Dit zal spoedig worden aangepast!

Reputatie 3

Ok...bedankt voor de reactie

Reputatie 2

Er staat vanaf 17 maart maar de klantenservice geeft door dat het volgende week ingaat.

Nu nog het aanvullen  de 2e keer moet je 20% over hebben om aan te vullen dat zou ook fijn zijn als dat iets ruimer wordt.

Waar kun je in de app zien wel abonnement je hebt?

Reputatie 2

Nu T-Mobile app dan bij abonnement. Op abonnement klikken dan krijg je de naam van je abonnement te zien.

Reputatie 7

@Jellesbode 

Onze verwachting is dat we het vannacht kunnen oplossen en dat het dan helemaal werkzaam is. Dit is natuurlijk altijd met een slag om de arm, want je weet nooit wat je tegenkomt onderweg.. :fingers_crossed: Als we meer info hebben dan delen we dat gelijk hier in het topic!

Dank ook voor je feedback over die 20%, wie weet gebeurt dit ooit nog in de toekomst, maar op de korte termijn verwacht ik hier geen wijzigingen in.

@rdf-70 

Jellesbode heeft je inderdaad de goede weg gewezen! Is het gelukt?

@Jellesbode

@rdf-70

Jellesbode heeft je inderdaad de goede weg gewezen! Is het gelukt?

Niet echt. Maar ik heb ondertussen weer toegang tot de website gekregen (iets met wachtwoorden) en ik zie dat ik:

  • Unlimited data & bellen

heb. Dus ik neem aan dat ik ook de verhoging mee pik.

Reputatie 2

@Jellesbode

@rdf-70

Jellesbode heeft je inderdaad de goede weg gewezen! Is het gelukt?

Niet echt. Maar ik heb ondertussen weer toegang tot de website gekregen (iets met wachtwoorden) en ik zie dat ik:

  • Unlimited data & bellen

heb. Dus ik neem aan dat ik ook de verhoging mee pik.

Klopt staat in de lijst.

Reputatie 1

Geweldig! Ik heb al een paar keer gevraagd of deze limiet omhoog kon en nu is het eindelijk zo ver! Bedankt T-Mobile voor naar je klanten luisteren en voor de goede service die jullie geven!

Reputatie 3

@David   hup hup 😉😉

Reputatie 3

Bravo 🆃-🅼🅾🅱🅸🅻🅴 🥳🥳🥳

Ook netjes van tmobile dat het ook voor bestaande abonnees geldt.

Ik zat te twijfelen om te verlengen, maar nu...........

Reputatie 3

🥳🥳🥳 Hoppa....bedankt 🆃-🅼🅾🅱🅸🅻🅴 , het is gelukt. 🥳🥳🥳

 

Reputatie 7
Badge +14

Zo, dat is andere koek!

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Een aantal van jullie hadden het al gespot: De verhoogde dagbundel van 8GB is nu ook zichtbaar en bruikbaar! :muscle: Alvast veel plezier ermee!

Er is nog één klein probleem met het abonnement GO Unlimited 17.2, daarbij is de 2GB-aanvuller op dit moment niet zichtbaar in de My T-Mobile App. Via de online versie kun je deze wel gewoon inzien. Dit probleem lossen we natuurlijk ook nog zo spoedig mogelijk op!

Mochten er nog vragen zijn horen we het graag en voor nu een fijne vrijdag! :wave:

Reputatie 2

Top het werkt. Bedankt.  Hoera

Reputatie 2

🥳🥳🥳 Hoppa....bedankt 🆃-🅼🅾🅱🅸🅻🅴 , het is gelukt. 🥳🥳🥳

 

Jij hebt een dag tegoed van 10Gb ipv 8gb?

Reputatie 2

Hij heeft meteen een keer aangevuld zodoende 10gb

Reageer