Inzage in prepaid verbruik?

  • 6 January 2023
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Na wat gedoe met helpdesk kwam ik erachter dat het niet mogelijk is mijn prepaid verbruik in te zien: waar blijft mijn beltegoed? De helpdesk wrong zich in alle bochten, ik kon dat toch zien in de belhistorie van mijn mobieltjes, ze mochten dat niet laten zien vanwege privacy, ik kon het toch zien op mijn factuur, en kwam uiteindelijk met de smoes dat ze dit wettelijk niet verplicht zijn, en dus ook niet doen. Weet iemand hoe dit juridisch zit? Snijdt dit juridisch hout? Linksom of rechtsom is het naar mijn mening gewoon slechte service...

eric 1 jaar geleden

Hoi @eezacque 

Je kunt je PrePaid beltegoed opvragen door gratis te bellen naar 1244 of sms SALDO naar 1144 (gratis). Voor de meest uitgebreide informatie over je beltegoed ga je naar My T-Mobile

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @eezacque 

Je kunt je PrePaid beltegoed opvragen door gratis te bellen naar 1244 of sms SALDO naar 1144 (gratis). Voor de meest uitgebreide informatie over je beltegoed ga je naar My T-Mobile

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @eezacque Maakt prepaid geen gebruik van de TM-mobiel app?

buiten dat je het verbruik op je telefoon kan inzien zou je het daar ook moeten kunnen zien. 
En ja juridische hebben ze gelijk wat privé aangaat mag er bijna niets meer.

Kijk eerst even of je met de app verder komt. 

Wat het juridisch aspect betreft heb ik grote vraagtekens: zien hoelang en wanneer ik zelf gebeld heb, heeft niets met privacy te maken. En het gaat niet om mijn beltegoed, dat staat op Mijn T-Mobile.

Reageer