Beantwoord

Kan internet niet verhogen zonder korting kwijt te raken


Abonnement net verlengt en kan ineens niet meer mijn internet bundel verhogen zonder mijn korting kwijt te raken? Kon normaal altijd wel. 
 

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 17 June 2022, 09:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Miszpaula2 Welkom in de Community.

Heb je dit abonnement afgesloten tijdens de gogogo deals dan raak je inderdaad DIE korting weer kwijt.

Je hebt dan gebruik gemaakt van een aanbieding 

Heb je je huidige abonnement voor de gogogo weken aangepast zou je de korting niet kwijt moeten raken.

Meestal staat er ook bij dat bij de prijzen die je ziet de korting nog verrekend wordt.

14 dagen bedenktijd

Niet tevreden? Je hebt 14 dagen om je bestelling te annuleren 

 

@CrisTien Beetje vreemd dat de korting niet weg is als je over gaat naar icm unlimited bellen.

Bij nieuwe abonnementen en dus niet verlengen wat ik heb gedaan is het vreemd genoeg wel mogelijk. Dus waarom het bij verlengen niet kan is erg vreemd… lijkt mij niet te kloppen.

 

Dit is niet echt de manier om bestaande klanten te houden. Ik verleng al jaren en dit is nooit gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +14

@Miszpaula2  Heb je gebruik gemaakt van de gogogo weken met korting op een telefoon?

Deze regels gelden voor iedereen, verlengen en nieuwe abonnementen 

14 dagen bedenktijd

Niet tevreden? Je hebt 14 dagen om je bestelling te annuleren als het online is afgesloten 

 

Nee. Sim only verlengt. Deze liep toevallig al af en kon verlengen. Kon normaal m’n abonnement verhogen voor een maand en weer terug, maar raak nu al m’n korting kwijt. 

Reputatie 7
Badge +14

Welke korting heb je het over? @Miszpaula2  Wat is het bedrag? Heb je mijn foto bekeken wat er staat?

Wat betaal je nu en wat raak je kwijt als je verhoogd?

Wanneer is de verlenging ingegaan? 
 

@CrisTien Ik heb de foto gezien, maar ben in de winkel geweest en als ik mijn internet verhoog ga ik van 13.50 naar 27,50. Hier gaat wel nog 2.50 klantvoordeel vanaf. 
 

Ik verleng altijd in de gogogo periode en kon altijd mn internet ophogen zonder deze korting kwijt te raken. 
 

Het nieuwe abonnement van mijn vader kan dit wel. Hij is van prepaid naar Sim only gegaan. Ook deze week met de gogogo deals.

 

Hoezo heb ik als verlenger deze mogelijkheid niet en een nieuwe klant wel? 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Miszpaula2  Morgen is de moderator er weer. Zij kan precies zien hoe het zit en wat er kan.

Ze kan je uitleggen wat er aan de hand is. Hopelijk kan je nog even geduld opbrengen!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Miszpaula2 

Geen zorgen dit heeft niet met jou abonnement te maken. Dit is namelijk een bekend probleem bij ons en onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing. Zou je mij via een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN toe kunnen sturen? Dan kan ik een case voor je aanmaken en dan krijg je een melding wanneer het probleem is opgelost. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@CrisTien Ik heb de foto gezien, maar ben in de winkel geweest en als ik mijn internet verhoog ga ik van 13.50 naar 27,50. Hier gaat wel nog 2.50 klantvoordeel vanaf. 
 

Ik verleng altijd in de gogogo periode en kon altijd mn internet ophogen zonder deze korting kwijt te raken. 
 

Het nieuwe abonnement van mijn vader kan dit wel. Hij is van prepaid naar Sim only gegaan. Ook deze week met de gogogo deals.

 

Hoezo heb ik als verlenger deze mogelijkheid niet en een nieuwe klant wel? 

 

Hallo @Miszpaula2 

Volgens deze foto is de add-on korting toegepast op elke bundel dus verhogen zou moeten kunnen, of is dit een oude foto?

@Waqqas Dit is een voorbeeld van een nieuw abonnement. Mijne is een verlenging, waarbij het niet werkt. Zoals de andere foto hierboven. Maar @Hajar zei dat het indd een fout is en ik een pm moet sturen.