Beantwoord

Klant sinds wanneer?


Hi T-Mobile,

Ik ben opzoek naar sinds wanneer ik klant bij jullie ben. Kan ik dit zelf ergens vinden? ik zie namelijk alleen de data van mij huidige abbonement.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 3 March 2017, 13:04

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hi Aquaholic,

Leuk dat je dat vraagt! Je bent sinds juli 2012 klant bij ons! 🙂 Vraag je dat met een speciale reden of ben je gewoon benieuwd? :8

Dag ik zou ook graag willen weten waneer ik klant ben geworden hoelang ik dit ben.. alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Fikria19 

Dat heb ik direct voor je uitgezocht en ik zie dat je sinds juli 2011 klant bent bij ons! :heart_eyes:

Dankje wel

Hoi,

Ook ik zou graag willen weten vanaf wanneer ik al klant bij jullie ben 👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jeroen7519 

Dat zoek ik direct voor je uit! Ik zie dat je sinds augustus 2008 klant bent bij ons! :heart_eyes:

Kunnen jullie het voor mij ook checken.  Ik ben begonnen met mijn eerste abonnement toe Julie nog Ben heette. En nog steeds het zelfde nummer. Alleen heeft hij eerst op naam van mijn man. Nu ex man. En heb daarom alleen de naam veranderd. Ik zou graag willen weten sinds wanneer ik een abonnement bij jullie heb. Hoor graag van jullie. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mcbkjs 

Ik zie dat je al  sinds februari 1999 klant bent! Wow!:heart_eyes: Toen was ik nog erg jong.  Hoop dat het al die jaren goed heeft bevallen. Mocht je ooit vragen hebben, laat het ons vooral weten!

Hoelang ben ik al klant

G.van Dongen 

Klantnummer 1.13159009

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gervandongen1 

Jij bent sinds december 2007 klant bij ons. Hoop dat het goed bevalt en mocht je vragen hebben dan kan je die altijd aan ons stellen!

Ok dank je wel

Wordt tijd voor korting dan 😅

Reageer