Beantwoord

Klantkorting

  • 10 September 2022
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Goedemiddag, mijn man en ik hebben een t mobile thuis abonnement en ieder een een ander soort mobiel abonnement bij T mobile. Daarom krijgen wij klanten korting. Als wij het mobiel abonnement  van een van beide willen aanpassen (hoger of lager) dan krijgen wij elk een ander bedrag te zien. Dit kan een flink aantal euro’s schelen. Bijv. als mijn  man ook unlimited zou willen betaald hij al 7,50  euro meer dan ik. Ook als ik mijn abonnement gelijk trek met mijn man betaal ik minder dan hij? Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 September 2022, 12:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @06 Linda 

Het is mogelijk om je mobiele abonnement 1 keer per maand gratis te verhogen of verlagen, dit kun je eenvoudig regelen via de app of My T-Mobile. de prijzen die je ziet zijn exclusief klantvoordeel, de korting zal vanzelf toegepast worden.

Verder kunnen bestaande abonnementen verhoogd worden met de jaarlijkse inflatiecorrectie, een andere prijsppan zou ook het verschil kunnen verklaren.

Reageer